YouTube: Η αποτυχημένη προσπάθεια να ανταγωνιστεί το Netflix

Κατά καιρούς η Google έρχεται στο προσκήνιο ανακοινώνοντας νέες υπηρεσίες και εφαρμογές, των οποίων, τελικά, η διάρκεια ζωής είναι μικρή. Μία από αυτές ακούσει στο όνομα YouTube Originals και αφορούσε την γνωστή πλατφόρμα διαμοιρασμού βίντεο.

Το YouTube Originals περιείχε παραγωγές μεγαλύτερου budget, με γνωστούς δημιουργούς, ή ακόμη και ηθοποιούς. Στόχος του ήταν η δημιουργία υψηλού επιπέδου περιεχομένου, το οποίο θα ήταν διαθέσιμο αποκλειστικά επί πληρωμή στην δημοφιλή πλατφόρμα. Στόχος ήταν η αύξηση των εσόδων από την υπηρεσία YouTube premium, καθώς η απλή αφαίρεση διαφημίσεων δεν φαινόταν να εξιτάρει τους χρήστες. Με αυτόν τον τρόπο το YouTube θα έμπαινε δυνατά στην παραγωγή περιεχομένου και θα ανταγωνιζόταν πλατφόρμες όπως το Netflix, που η δυναμική τους συνεχώς αυξανόταν.

Τελικώς, όπως συνηθίζει η Google, τα πράγματα ήταν διαφορετικά, με την υπηρεσία να μην έχει την αποδοχή του κοινού. Αυτός είναι και ο λόγος που πριν λίγα εικοσιτετράωρα η Google ανακοίνωσε και επίσημα το τέλος του YouTube Originals, καθώς πλέον δεν θα υπάρχει παραγωγή πρωτότυπου περιεχομένου για την υπηρεσία. Η πλατφόρμα του YouTube θα επικεντρωθεί περισσότερο στην προώθηση των Shorts, μία απάντηση στο δημοφιλές TikTok, αλλά και στο YouTube Kids, που φαίνεται να είναι ένα ύψιστης σημασίας project για την εταιρία.

I can only show you the door...