Πώς η Xiaomi σε εκμεταλλεύτηκε εν αγνοία σου για να πλουτίσει;

Η Xiaomi ξεκίνησε με βασικό κίνητρο να προσφέρει στον κοινό ανταγωνιστικά προϊόντα και κυρίως smartphones, το οποίο φυσικά και κατάφερε. Ο βασικός λόγος που τα κινητά της πάντα ήταν Value For Money είναι γιατί η φιλοσοφία της Xiaomi δεν επέτρεπε το καθαρό κέρδος να ξεπερνά το 5%. Μπορεί να ακούγεται μικρό νούμερο, αλλά κάθε χρόνο τα bonus στους μετόχους της Xiaomi είναι εκατομμύρια! Αυτό όμως φέτος άλλαξε με την Xiaomi να προδίδει την ίδια της την φιλοσοφία και πλέον να ανεβάζει τις τιμές όσο αυτό το επιτρέπει ο ανταγωνισμός. Αποτέλεσμα αυτού είναι πλέον τα κινητά της να είναι οριακά ανταγωνιστικά και πολλές φορές ούτε καν…

Πώς όμως η Xiaomi πλούτισε εν άγνοια σου και εξαιτίας σου;

Η στρατηγική της Xiaomi ήταν πολύ απλή και αποτελεσματική. Πωλούσε ποιοτικά gadgets σε πολύ καλές τιμές, τόσο καλές που εμείς οι χρήστες ενθουσιαστήκαμε και εν άγνοια μας “διαφημίζαμε” την Xiaomi. Πόσες φορές έχεις προτείνει κάποιο Xiaomi κινητό σε φίλους, γνωστούς, οικογένεια ή ακόμα και άσχετους σε διάφορα μέσα κοινωνικής δικτύωσης; Εκεί ακριβώς επένδυσε η Xiaomi για να πλουτίσει, σε σένα, ούτε σε διαφημίσεις και άλλες πρακτικές. Πρόσφερε κάτι πολύ καλό σε τιμή σχεδόν κόστους (για αγορά από Κίνα) με αντάλλαγμα την διαφήμιση από σένα, απλά δεν το ήξερες!

Xiaomi marketing

Όπως κι εγώ, ήθελες απλά περισσότεροι χρήστες να αγοράζουν πιο TechValue ώστε να μην “πετάν” τα λεφτά τους σε προϊόντα που ζητάνε αέρα, όπως huawei, Samsung και Apple για παράδειγμα. Ο σκοπός της Xiaomi φέτος επιτεύχθηκε όμως, πλέον δεν έχει ανάγκη ούτε εμένα, αλλά ούτε και σένα, δηλαδή τον απλό χρήστη. Ήδη το Poco F2 Pro και μόνο που έχει την ταμπέλα Xiaomi και Poco οι χρήστες και τα μέσα το βάφτισαν flagship killer ενώ δεν είναι. Παρόλο που τα OnePlus 8, OnePlus 7T και Realme είναι καλύτερες και πιο έξυπνες επιλογές οι χρήστες φαίνεται να είναι τυφλωμένοι από το δήθεν πλέον VFM marketing της Xiaomi και της Poco. Με λίγα χρήματα παραπάνω θα είχες IP68, πιο πολλά update, καλύτερη υποστήριξη, 90Hz οθόνη και καλύτερο ήχο συνολικά…

Δυστυχώς οι πιο πολλοί χρήστες της Xiaomi έχουν αρχίσει να μετατρέπονται κάτι σαν τους κλειστόμυαλους Apple fans, που δεν πάνε εκεί που τους συμφέρει, αλλά εκεί που έχουν συνηθίσει ή απλά που το “marketing-σας δουλεύουμε” τους έχει πείσει.

Αυτό είναι το 1 και μοναδικό κινητό της Xiaomi που σκοτώνει στη κατηγορία του

Σε καμία περίπτωση δεν λέω ότι τα κινητά της Xiaomi δεν αξίζουν ή ότι έκανες λάθος που πήρες το F2 Pro, αλλά η Xiaomi έχει χάσει τις αξίες της και εσύ μάλλον δεν το βλέπεις. Πλέον το μόνο κινητό της Xiaomi που στη κατηγορία του σχεδόν σκοτώνει τον ανταγωνισμό είναι το Redmi Note 9S στα 200€.

Τέλος, στο TechValue ελπίζουμε να μην γίνει το ίδιο και με την ανερχόμενη Realme!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *