Αποτυχία το “επηρεαστικό” vlogging marketing της Realme στην Ελλάδα

Είναι γνωστό πως το marketing τα τελευταία χρόνια έχει ξεφύγει. Μεγάλες εταιρίες όπως η Samsung έχουν τμήματα που ασχολούνται για παράδειγμα μόνο με τη ψυχολογία του marketing ή ακόμα και με την νευροψυχολογία μελετώντας αισθητηριακή κινητική, γνωστική και συναισθηματική απόκριση των καταναλωτών σε διάφορα ερεθίσματα.

Βέβαια αυτή τη φορά θα δούμε κάτι πολύ πιο απλό, την αποτυχημένη marketing στρατηγική της Realme στην Ελλάδα. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει τίποτα αρνητικό ή θετικό για τα προϊόντα της Realme, απλά μου φάνηκε ενδιαφέρον να το μοιραστώ μαζί σας.

Η Realme είχε διαθέσει μεγάλο διαφημιστικό budget για προώθηση στην Ελλάδα το 2020-21. Το μεγαλύτερο ποσοστό budget πήγε σε μη σχετικά κανάλια ή επηρεαστές (instagram, facebook) με τεχνολογία. Ονόματα προφανώς και δεν θα αναφερθούν, αλλά όποιος ψάξει στο instagram καλά για να βρει τις προωθητικές κινήσεις της Realme θα εκπλαγεί.

Fashion bloggers, Vloggers (και οι unboxholics), μουσικοί και όχι μόνο ανέλαβαν να ανεβάσουν την Realme στην Ελλάδα και απέτυχαν. Αυτό επιβεβαίωσε και μία πρόσφατη έρευνα που δείχνει πως η Realme κατέχει μόνο το 3% στην Ελληνική αγορά. Η αλήθεια είναι πως χαίρομαι για αυτό γιατί οι καταναλωτές, ακόμα και οι πιο νεαροί, δεν έτρεξαν να αγοράσουν προϊόντα επειδή απλά κάποιος γνωστός τα κρατάει στα χέρια του και κάνει χαβάλε.

Στο σημείο αυτό όποιος νομίζει ότι ψαρεύω πελάτες μάλλον δεν έχει την παραμικρή ιδέα για το τι κάνουμε στο TechValue. Έχουμε τερματίσει ήδη κάθε συνεργασία με την Realme γιατί τελικά δεν διαφέρει σε τίποτα από άλλες εταιρίες που το μόνο που ζητάνε είναι θετικά reviews, ακόμα και αν το προϊόν δεν αξίζει ή δεν είναι ανταγωνιστικό.

Leave a Reply

Mην καταχωρείτε προσωπικά δεδομένα στα πεδία.