Πτώση στην αγορά smartphone, η Apple ξεπέρασε την Xiaomi
Η γνωστή Canalys δημοσίευσε τα αποτελέσματα της έρευνάς της για την αγορά των smartphone το δεύτερο τρίμηνο του 2022. Γενικά υπάρχει μία πτώση στις πωλήσεις η οποία αγγίζει το 9% σε σχέση με πέρυσι.

Ένας από τους κύριους λόγους αυτής της πτώσης είναι φυσικά ο πληθωρισμός, ο οποίος έχει χτυπήσει σημαντικά την αγοραστική δύναμη των καταναλωτών. Όπως είναι λογικό το σημαντικότερο πλήγμα έχει δεχθεί η μεσαία κατηγορία. Αυτό οφείλετε στο ότι οι αγοραστές ακριβών συσκευών δεν έχουν «πρόβλημα» να συνεχίσουν να τις αγοράζουν, ενώ την ίδια στιγμή όσοι κοιτάνε στο mid range ψάχνουν για κάτι ακόμη οικονομικότερο ή καθυστερούν να αγοράσουν νέα συσκευή. Σίγουρα η τάση των κατασκευαστών να πνίγουν την αγορά με πολυάριθμα μοντέλα με παρόμοια χαρακτηριστικά έχει παίξει και αυτή το ρόλο της. Φέτος ειδικά, στη mid range κατηγορία λίγες νέες συσκευές ξεχώρισαν σημαντικά σε σχέση με αυτές του 2021.

Φυσικά, μία από τις εταιρίες που επηρεάστηκε καθώς κυριαρχούσε στη μεσαία κατηγορία είναι η Xiaomi. Η εταιρία είδε το μερίδιό της να μειώνεται και έτσι παρέμεινε στην τρίτη θέση στην οποία βρίσκεται από τα μέσα του 2021. Η Samsung συνεχίζει να έχει τη πρωτιά με 21%, με την Appla να ακολουθεί με 17%. Την πρώτη πεντάδα κλείνουν οι OPPO και Vivo, με ποσοστά 10% και 9% αντίστοιχα.