Η Samsung εκθρονίζει την Xiaomi στην Ινδία και περνάει στη κορυφή
Η ινδική αγορά smartphone είναι ένας ιδιαίτερα ανταγωνιστικός χώρος, με τη Samsung και τη Xiaomi να ηγούνται. Το τέταρτο τρίμηνο του 2022, η Samsung κατέλαβε το 20% του μεριδίου αγοράς, ενώ η Xiaomi ήρθε δεύτερη με 18%.
Ωστόσο, η κατηγορία κάτω των 120 δολαρίων σημείωσε μείωση του μεριδίου της στις συνολικές πωλήσεις τα τελευταία δύο χρόνια, πέφτοντας από το 41% στο 26%. Αυτό πιθανώς οφείλεται στην αυξανόμενη δημοτικότητα των premium κινητών τηλεφώνων, τα οποία σημείωσαν διπλάσια αύξηση κατά 11%.
Η Samsung προσφέρει σήμερα 16 premium συσκευές, ενώ η Xiaomi έχει μόνο 6. Ως εκ τούτου, οι πωλήσεις της Samsung είναι 13% συσκευές υψηλότερης ποιότητας σε σύγκριση με το 1% της Xiaomi. Για να αυξήσει περαιτέρω το μερίδιο αγοράς της, η Samsung ξεκίνησε πρόσφατα να προσφέρει δάνεια εύκολης πρόσβασης σε νέους πελάτες χωρίς ειδικές απαιτήσεις.
Οι αναλυτές προβλέπουν ότι η Apple θα βρίσκεται σε άνοδο τους επόμενους μήνες και χρόνια, καθώς η εταιρεία επικεντρώνεται αποκλειστικά σε premium smartphones. Με τις high-end προσφορές της και τις ελκυστικές επιλογές χρηματοδότησης, η Samsung είναι σε καλή θέση για να παραμείνει ηγέτης στην ινδική αγορά smartphone.