Πήραμε πλακάκια από τα praktiker και έρχονται 2 μήνες!

Τι είναι αυτό το άρθρο; Κάτι σαν review του praktiker για online αγορές, αλλά ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Ανακαινίζω το μπάνιο μου στο σπίτι και κάνοντας έρευνα αγοράς κατέληξα σε ένα συγκεκριμένο πλακάκι τοίχου που το έχει μόνο praktiker, πιο συγκεκριμένα αυτό εδώ:

praktiker πλακάκι

Ως γνωστών οι τοίχοι ενός μπάνιου είναι μία σχετικά μεγάλη επιφάνεια και τα πλακάκια δεν μπορούσα να τα κουβαλήσω με το αμάξι, οπότε και προχώρησα σε online αγορά. Πρόκειται για αγορά συνολικής αξίας 266,40€ μαζί με τα έξοδα μεταφοράς τα οποία είναι 20€. Όταν πραγματοποιήθηκε η παραγγελία, αλλά και τώρα που γράφετε αυτό το άρθρο τα πλακάκια είναι διαθέσιμα, άρα δεν υπήρχε ποτέ κάποιο θέμα με το απόθεμα.

Η παραγγελία έγινε 13/05/2022 και όπως καταλάβατε σε λίγες μόλις μέρες θα έχουν περάσει ακριβώς 2 μήνες που το praktiker δεν κάνει την δουλειά του. Ήδη έχουμε χάσει το μέτρημα για το πόσες φορές έχουμε πάρει τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών για να μάθουμε τι γίνεται με την παραγγελία. Για την ακρίβεια αν αυτή την στιγμή έκανα μήνυση για ψυχική οδύνη, το μόνο σίγουρο είναι ότι θα τη κέρδιζα. Όχι μόνο με έχουν εκνευρίσει αφάνταστα με την συμπεριφορά τους, αλλά έχω μείνει χωρίς μπάνιο εδώ και ενάμιση μήνα, αφού κανείς δεν μπορούσε να φανταστεί ότι τα praktiker είναι τόσο ανοργάνωτα.

Τα χρήματα άφαντα από το Praktiker!

Δυστυχώς στη δική μου περίπτωση η πληρωμή έγινε με κάρτα. Όπως θα έπραττε κάθε λογικός άνθρωπος όταν μία παραγγελία έχει καθυστερήσει σχεδόν 2 μήνες, πριν περίπου μία βδομάδα την ακύρωσα ώστε να πάρω τα χρήματα πίσω, αλλά έχει ξεκινήσει ένας νέος γολγοθάς, ενώ την ίδια ώρα το marketing department του praktiker κάνει “ζωάρα” σαν να μην τρέχει τίποτα.

Το praktiker λοιπόν συνεργάζεται με μία μεγάλη μεταφορική εταιρεία η οποία αναλαμβάνει σχεδόν όλες τις παραγγελίες της εταιρίας, όπως για παράδειγμα την δική μου, που όπως με έχει ενημερώσει η εξυπηρέτησή πελατών, βρίσκεται στα χέρια τους εδώ και 1 μήνα… Το μόνο που έχει να κάνει η μεταφορική είναι να παραδώσει τα πλακάκια σε μία άλλη μεταφορική που έρχεται στην περιοχή μου για να κάνει την τελική παράδοση. Φυσικά αυτό ήταν το προηγούμενο σενάριο, τώρα που έχω ακυρώσει την παραγγελία, το praktiker δεν μου δίνει τα λεφτά μου γιατί η μεταφορική τους δεν επιστρέφει τα πλακάκια!!! Ναι καλά διαβάσατε, η εταιρία με την οποία το praktier έχει καθημερινό πάρα δώσε δεν τους επιστρέφει τα πλακάκια και αυτό νομίζουν ότι τους δίνει το δικαίωμα να μην που επιστρέφουν τα χρήματα!

Επειδή το θέμα θα πάρει δημόσιες διαστάσεις με το άρθρο αυτό, ότι γίνει από δω και πέρα δεν θα δημοσιευτεί. Ο καθένας ας βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.

Asus ZenFone 8 Android

Leave a Reply

Mην καταχωρείτε προσωπικά δεδομένα στα πεδία.

1 Comment

  1. Καλησπέρα,
    Δυστυχώς αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα.
    Θα μπορούσα να επικοινωνήσω μαζί σας?