Κίνηση “απόγνωσης” από την OnePlus, μειωμένη ζήτηση λόγω notch;

Λίγο πολύ όλοι έχουμε καταλάβει πως το notch πρόκειται για μια “φούσκα”. Είναι απλώς ένα βήμα της βιομηχανίας πριν περάσει στα full bezel-less κινητά τηλέφωνα με τουλάχιστον 90% οθόνη. Τι γίνεται όμως με την OnePlus που πρόκειται για μια εταιρεία που ήρθε για να κάνει τη διαφορά με μόνο 1 κινητό και τελικά απλώς ακολουθεί τα trends;

Οι οπαδοί της OnePlus δεν είναι απλοί χρήστες, γνωρίζουν δυο πράγματα παραπάνω για κινητά και τα επιλέγουν ή τα επέλεγαν, γιατί κατά κάποιο τρόπο ξεχώριζαν. Όταν αρχικά κυκλοφόρησε το OnePlus 6 με notch έγινε sold out, αυτό όμως δεν σημαίνει τίποτα αν οι πωλήσεις δεν συνεχίσουν έτσι και μετά την ανακοίνωση και τον πρώτο χαμό.

techvalue

Η OnePlus λοιπόν μας το έκανε σχεδόν ξεκάθαρο πως οι οπαδοί της σε μεγάλο βαθμό την εγκατέλειψαν λόγω του notch. Το γεγονός αυτό έρχεται για να μας επιβεβαιώσει η κίνηση της OnePlus να συνεργαστεί με τον Casey Neistat για την προώθηση του 6, αρκετές βδομάδες μετά την κυκλοφορία  του.

Ο Casey είναι επαγγελματίας vlogger με εκατομμύρια subscribers με το κοινό του να αποτελείται από μέσους χρήστες που δεν γνωρίζουν πολλά από κινητά τηλέφωνα. Είναι προφανές πως στόχος αυτής της διαφημιστικής κίνησης είναι να προσελκύσει αρχάριους χρήστες. Μια τέτοια κίνηση δεν θα ήταν απαραίτητη αν οι πωλήσεις μετά το πρώτο sold out παρέμεναν ικανοποιητικές.

Leave a Reply