Δοκιμάσαμε το live support της Nokia με το 7 Plus και…

Η Nokia έχει δώσει πολύ μεγάλη βάση στο Nokia 7 Plus, σίγουρα θα έχει τύχει να δεις κάποιο διαφημιστικό ή άλλες προωθητικές κινήσεις. Έχω το Nokia 7 Plus στα χέρια μου ως κύρια συσκευή κοντά μια βδομάδα και εχτές αντιμετώπισα το πρώτο πρόβλημα και έτσι αποφάσισα να δοκιμάσω το live support chat της Nokia!

Το Nokia 7 Plus έρχεται με προ εγκατεστημένη εφαρμογή που ονομάζεται “support” στα αγγλικά και ουσιαστικά πρόκειται για το Nokia mobile care. Πάμε στο ζουμί..!

Το πρόβλημα το αντιμετώπισα με το Bluetooth. Με το παλιό μου LG Nexus 5X, τα aptX Leeco Bluetooth (τα έχω αγαπήσει!) ακουστικά μου έπαιζαν μια χαρά, με το Nokia 7 Plus που μάλιστα έχει και νεότερη έκδοση Bluetooth (5.0) έκαναν συνέχεια διακοπές όταν άκουγα μουσική, αλλά και όταν συνομιλούσα, ανεξαρτήτως απόστασης, το έκανε και στο μισό μέτρο.

nokia 7 plus πρόβλημα

Nokia υποστήριξη

Έτσι επικοινώνησα με την “ζωντανή” υποστήριξη της Nokia όπου εκεί ανέφερα το πρόβλημα. Ο συνομιλητής μου που δεν είχε καν όνομα, σαν “λύση” μου έστειλε όλα τα Bluetooth Profiles που υποστηρίζει η συσκευή με κωδικές ονομασίες λες και είμαι κατασκευαστής ή developer! Παρόλο που ανέφερα πως τα ακουστικά δουλεύουν κανονικά με τη παλιά μου συσκευή επέμενε να δοκιμάσω και άλλη Bluetooth συσκευή… Στη συνομιλία ανέφερα πως είναι aptX τα ακουστικά, αλλά δεν συγκινήθηκε και λύση δεν μου έδωσαν.

Την λύση όπως συνήθως μου την έδωσε η Google. Τελικά έπρεπε να πάω στα developer options και να αλλάξω το Bluetooth Audio Codec σε Qualcomm aptX HD audio για λυθεί το θέμα με τις διακοπές. Προφανώς και πρόκειται για bug στο λογισμικό, αφού έπρεπε από μόνο του να είχε εντοπίσει το aptX και να κάνει την αλλαγή.

Φυσικά, η αντιμετώπιση της υποστήριξης δεν σημαίνει τίποτα αρνητικό για την Nokia. Είναι γνωστό πως η υποστήριξη που παρέχουν οι εταιρείες είναι για βασικά ερωτήματα όπως πως παίρνω τηλέφωνο και βγάζω selfies!

Leave a Reply