Greek Laptop Service Wars: MSI vs Lenovo!

Μπορεί να γράφω καθημερινά για smartphones, αλλά αν είχα τον χρόνο θα μπορούσα να κάνω το ίδιο και για laptops. Εδώ και 14 χρόνια χρησιμοποιώ μόνο laptop για τη διαχείριση του site, επεξεργασία βίντεο, εικόνας, αλλά και casual gaming έχοντας αλλάξει πάνω από 10 laptop.

Το Απρίλιο πούλησα το “παλιό” μου laptop και πήρα ένα καινούργιο MSI GF63 Thin. Ήταν το πιο οικονομικό, ποιοτικό, ελαφρύ, TechValue, αλλά και μικρό σε διαστάσεις Gaming laptop που βρήκα. Και χωρίς NumPad που αποφεύγω όποιος ο διάολος το λιβάνι.

Η εμπειρία μου από το service της MSI 5/5

Το καλοκαίρι στην οθόνη του MSI εντόπισα “καπνό” ή στα αγγλικά όπως μου είπαν στο service gap mura. Είναι κάτι που συμβαίνει πολύ πολύ σπάνια όπως με ενημέρωσαν και εδώ και 1 χρόνο έχει συμβεί μόνο άλλη μία φορά συνολικά.

Παρέδωσα το laptop στο επίσημο service ο ίδιος ( premiumtech ) και μου είπαν πως σε 2 μέρες θα έχει έρθει η καινούργια οθόνη. Έτσι και έγινε, σε 2 μέρες με πήραν τηλέφωνο για να παραλάβω.

Μπορεί να ακούγεται αυτονόητο όλο αυτό, αλλά δυστυχώς δεν είναι. Υπάρχουν εταιρίες όπως η Lenovo που θα αναφέρω παρακάτω που δεν παρέχουν την υποστήριξη και το service που θα έπρεπε.

Η εμπειρία μου από το service της lenovo 1/5

Πριν περίπου 3 χρόνια είχα χρειαστεί το service της lenovo. Δεν θυμάμαι ακριβώς πιο μοντέλο είχα, αλλά ήταν laptop που μου κόστισε 949€ και ήταν από τα πρώτα της lenovo στις 14″ με πολύ μικρά bezel και μεταλλικό σασί.

Το πρόβλημα ήταν αρκετά πιο ιδιαίτερο οπότε η σύγκριση θα έλεγα πως δεν είναι 100% δίκαιη. Παρόλα αυτά τα reviews στο service της lenovo είναι κυρίως αρνητικά με συνολική βαθμολογία μόλις 2.6, οπότε η εμπειρία μου φαίνεται να συμφωνεί με αυτά, όπως αντίστοιχα συμφωνεί και με της MSI που είναι 4.8 στα 5.

Το σασί του lenovo φαίνεται να ήταν προβληματικό. Όπως ανέφερα και πιο πάνω το laptop ήταν αρκετά λεπτό και όπως αποδείχτηκε προχειροφτιαγμένο. Το αποτέλεσμα ήταν το lenovo με μία απλή μετακίνηση από το γραφείο στο σαλόνι να στραβώνει το σασί!

Ναι καλά ακούσατε, το laptop κυριολεκτικά στράβωνε με το παραμικρό, ακόμα και με το άνοιγμα της οθόνης αν δεν άνοιγε 100% από το κέντρο. Αυτό το καταλάβαινα μετά όταν τοποθετούσα το laptop πίσω στο γραφείο, δηλαδή σε επίπεδη επιφάνεια. Ύστερα, κάθε φορά που πληκτρολογούσα έκανε θόρυβο και κουνιόταν καθώς δεν πάταγε συνεχώς και στις 4 βάσεις. Ευτυχώς για μένα η λύση ήταν εύκολη. Απλά το “στράβωνα” με πραγματικά ελάχιστη πίεση σαν ψεύτικο παιχνίδι από την αντίθετη μεριά και ίσιωνε.

Παρέδωσα ο ίδιος στο επίσημο service της lenovo εξηγώντας το πρόβλημα. Ο τεχνικός μου είπε ότι θα το κοιτάξουν και από το ύφος του κατάλαβα ότι δεν πρόκειται να βγάλω άκρη. Έτσι και έγινε, μετά από λίγες μέρες ενημερώθηκα ότι επισκευάστηκε χωρίς καμία αντικατάσταση ή προσθήκη υλικού, μάλλον το πήγαν για ζυγοστάθμιση… Την ίδια μέρα το laptop είχε το ίδιο πρόβλημα, στράβωνε με απλή μετακίνηση.

Δεν ασχολήθηκα περαιτέρω, απλά δεν πήρα ξανά lenovo.

Αφήστε μια απάντηση

Τα email δεν δημοσιεύονται. Ανορθόγραφα σχόλια, με κεφαλαία ή εκτός θέματος διαγράφονται.