Το νέο video του Μιθριδάτη ξεπέρασε τα 1 εκ. views αλλά δεν βρίσκεται στις τάσεις του YouTube

Μία περίεργη εξέλιξη προέκυψε την τελευταία εβδομάδα με πρωταγωνιστή το YouTube. Αν μένετε στη χώρα μας το πιο πιθανό είναι να γνωρίζετε ήδη το κομμάτι “Για Να Μη Τα Χρωστάω” του Μιθριδάτη. Λογικό, μιας και έχει γίνει λόγος πολλών συζητήσεων τόσο στο διαδίκτυο, μέχρι και στην ίδια τη Βουλή.

Μέσα σε λίγες ημέρες το κομμάτι του Μιθριδάτη έφτασε πάνω από 1.000.000 προβολές στο YouTube. Νούμερο εντυπωσιακό και υψηλό, αφού λίγα ελληνικά βίντεο έχουν αντίστοιχες επιδόσεις σε τέτοιο χρονικό διάστημα. Λαμβάνοντας υπόψιν το παραπάνω, θα περίμενε κανείς το τραγούδι να φιγουράρει στις τάσεις του YouTube. Εκεί εμφανίζονται τα πιο “trending” βίντεο αυτήν τη στιγμή στην Ελλάδα. Γιατί όμως το “Για Να Μη Τα Χρωστάω” δεν βρίσκεται εκεί; Την ίδια στιγμή που κομμάτια με χειρότερες επιδόσεις και αποδοχή βρίσκονται στις Τάσεις;

Επίσημα απάντηση δεν μπορεί να υπάρξει. Κανείς δεν ξέρει πως ακριβώς λειτουργεί ο αλγόριθμος. Ούτε η Google πρόκειται να αποκαλύψει μελλοντικά. Φυσικά, στελέχη της ίδιας της εταιρίας, όπως η CEO του YouTube, Σούζαν Βοτζίσκι, έχουν δηλώσει πως υπάρχει μία προτεραιότητα σε βίντεο μεγάλων δημιουργών και εταιριών. Ο λόγος για αυτό είναι πως η πιθανότητα για ανάρμοστο περιεχόμενο είναι μικρή. Παράλληλα, στο παρελθόν έχουν υπάρξει συζητήσεις και κατηγορίες για το ότι “ανθρώπινο χέρι” διαλέγει τις τάσεις. Μάλιστα αρκετοί κάνουν λόγο και για το ότι μία εταιρία έχει αναλάβει σαν “εργολαβία” τα ελληνικά trending…

Κάνοντας μία βόλτα στο Ελληνικό YouTube και τις Τάσεις, μπορείτε και οι ίδιοι να επιβεβαιώσετε αν υπάρχουν άλλα κομμάτια με ανάρμοστη φρασεολογία. Ακόμη και χυδαίο περιεχόμενο. Βωμολοχίες και περιεχόμενο σίγουρα πολύ χειρότερο από αυτό του Μιθριδάτη. Άρα, ένα ερώτημα μένει αναπάντητο. Ποιος και γιατί δεν άφησε το “Για Να Μη Τα Χρωστάω” να εμφανιστεί στις Τάσεις; Θα υπάρξει επίσημη τοποθέτηση από κάποιον;

Asus ZenFone 8 Android