TechValuer στέλνει LG G3 με εγγύηση και του επιστρέφεται διαλυμένο!

Είναι γνωστό πως η LG στην Ελλάδα έχει πραγματικά το χειρότερο service, σε περίπτωση που κάποιος χρειαστεί επισκευή μέσω εγγύησης. Αυτό όμως που έγινε με τον συγκεκριμένο χρήστη, η αλήθεια είναι πως δεν περίμενα να το ακούσω ποτέ.

The Story:

Το LG G3 του TechValuer παρουσίασε τα γνωστά bootloops, δηλαδή έκανε μόνιμα επανεκκινήσεις. Έτσι λοιπόν, το έστειλε για επισκευή στο επίσημο service της LG, την Procordia. Όλα καλά μέχρι εδώ. Όταν όμως το κινητό έφτασε στον φίλο μας, μόλις το άνοιξε, έκπληκτος παρατήρησε πως το κινητό ήταν σχεδόν διαλυμένο. Η οθόνη ραγισμένη, το ακουστικό είχε φύγει, αλλά και το εσωτερικό πλαστικό του σασί ήταν ραγισμένο. Παρόλα αυτά, είχαν φτιάξει το κινητό από τα bootloops.

Ο Γιώργος επικοινώνησε με την LG και την Procordia και η απάντηση που πήρε ήταν πως το κινητό το παρέλαβαν σπασμένο. Εδώ, όπως καταλαβαίνετε, τίθεται το έξης ερώτημα: πώς γίνεται η Procordia να παρέλαβε σπασμένο κινητό και να το επισκεύασε; Γνωρίζετε εσείς κάποια εταιρεία σε οποιονδήποτε τομέα να επισκευάσει – μέσα στην εγγύηση – σπασμένα προϊόντα;

lg service

Από την άλλη μεριά, η LG και η Procordia αρνούνται κάθε κατηγορία και επιμένουν πως το κινητό τους ήρθε σπασμένο και τελικά το επισκεύασαν από τα γνωστά bootloops… Η Procordia πάντως, σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών της LG, δεν έχει καθόλου καλό ιστορικό και όταν αρχικά παρουσιάστηκαν τα bootloops έκαναν τα στραβά μάτια, κυρίως όταν έβλεπαν αρχάριους χρήστες.

lg service

Ακόμα, όταν οι εταιρείες παραλαμβάνουν ένα κινητό με σπασίματα και σημάδια, αυτά καταγράφονται αναλυτικά και στέλνονται γραπτώς στον πελάτη, μαζί με το επισκευασμένο κινητό. Στην περίπτωση του Γιώργου, το χαρτί δεν έγραφε για καμία εξωτερική ή εσωτερική ζημιά στο κινητό.

lg service

Προσωπικά δεν μπορώ να γνωρίζω τι έγινε, αλλά όπως φαίνεται από τα γεγονότα το φταίξιμο είναι καθαρά της LG. Είναι πραγματικά ανέκδοτο να λένε πως παρέλαβαν σπασμένο κινητό και τελικά να το επισκευάζουν μέσα στην εγγύηση.

Tags: