Πληθαίνουν οι καταγγελίες καταναλωτών για τον Κωτσόβολο

Τα παράπονα καταναλωτών απέναντι στις μεγάλες αλυσίδες ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών δεν είναι κάτι νέο. Ωστόσο τα τελευταία χρόνια η κατάσταση έχει ξεφύγει, ειδικά με την αλυσίδα “Κωτσόβολος”. Πιο συγκεκριμένα, ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές έχουν παράπονα από την εξυπηρέτηση της γνωστής αλυσίδας.

Μόνο όπλο στα χέρια των καταναλωτών, οι αρνητικές κριτικές σε ιστοσελίδες. Κάποιοι καταφεύγουν στο “μαύρισμα” της αλυσίδας στο Skroutz.gr, ενώ άλλοι προτιμούν να απαντούν σε αναρτήσεις του καταστήματος στο Facebook. Παράπονα για το τμήμα σέρβις, για τις εγγυήσεις, για τον κακό χαμό με τις προπαραγγελίες του PlayStation 5 και πολλά ακόμη.

Ακολουθούν κάποιες από τις καταγγελίες που εντοπίσαμε στο Facebook:

  • “Γελοιο κατάστημα. Δυστυχώς αγόρασα από αυτούς για δεύτερο τηλέφωνο ένα Alcatel 1s. 6 μήνες μετά το τηλέφωνο με μηδενική χρήση σταμάτησε να φορτίζει. Εφόσον είχε διετή εγγύηση τους το πήγα. Με καλούν την αλλη μερα για να υπογράψω κάτι χαρτιά, ξαναπάω από του διαόλου την μάνα. 1.5 μήνα αργότερα με καλούν για να μου πουν πως το κινητό έχει πρόβλημα….. πλακέτας και δεν αναγνωρίζουν την εγγύηση . Αν θέλω να μου το φτιάξουν να πληρώσω…. 120 ευρώ( σημείωση 93 έκανε το κινητό καινούργιο). Κράτησα την ψυχραιμία μου και δεν είπα κάτι στον υπάλληλο που επικοινώνησε μαζί μου,γιατί προφανώς δεν φταίει αυτός για την άθλια εταιρεία στην οποία εργάζεται.Το κερασάκι ηταν πως με ξανακαλεσαν για να μου πουν πως αν επιθυμώ να παραλάβω την χαλασμένη συσκευή που δεν μου έφτιαξαν, θα πρέπει να τους καταβάλω και….10 ευρω!Φυσικά δεν έχω σκοπό να το κάνω, για λόγους αρχής. Το μόνο που μπορώ είναι να γνωστοποιώ την κατάσταση σε όποιον καταναλωτή προς γνώση του, μην ποντάρει στην εγγύηση τους και δίνει έξτρα λεφτά, ας πάρει από το διαδίκτυο φθηνότερα.”
  • “Ότι χειρότερο υπάρχει στην Ελλάδα. Έχετε κατακλέψει τον κόσμο με τις προ -παραγγελίες”
  • “Ξεμπροστιάστε τους, έτσι πρέπει όταν δε σέβεστε τον καταναλωτή ειδικά αυτές τις εποχές…”

Φυσικά οι αρνητικές κριτικές είναι ένας μοχλός πίεσης προς τις αλυσίδες, μέχρι αυτές να σοβαρευτούν. Ωστόσο, για σημαντικές υποθέσεις θα προτείναμε την ενημέρωση του συνήγορου του καταναλωτή.

πηγή

Leave a Reply

Mην καταχωρείτε προσωπικά δεδομένα στα πεδία.

14 Comments

  1. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ SERVICE ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΝΕΙ ΖΗΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ! ΜΕ ΦΘΗΝΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΑΠΑΞΙΩΣΑΝ ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΤΗΝ ΕΓΓΎΗΣΗ ΤΟΥ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΑ ΚΑΙ ΧΑΛΑΣΕ ΚΑΙ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΛΗΡΩΣΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ‘ΚΟΠΟ” ΤΟΥΣ ΜΕ 10 ΕΥΡΩ! ΓΕΛΙΟΙ!

  2. Απαραδεκτο καταστημα!Πηγαμε για αγορα tablet μεσω ψηφιακης μεριμνας ηθελαν να μας πασαρουν αυτο που ηθελαν αυτοι ξεφουρνιζοντας ψεμματα για προιον που ζητησαμε και που στο site τους υπηρχε με την συγκεκριμενη ενεργεια.Και οταν φτασαμε στο ταμειο με δικαιολογια οτι δεν λειτουργει η πλατφορμα δεν μας καναν ουτε καν κρατησει του προιοντος για να παμε αργοτερα να το παρουμε.Ευγενεια και εξυπηρετηση μηδεν!

  3. Παίρνω τηλ ένα μήνα και για να βρω το σέρβις τους να συννενοηθω δν μου το σηκώνουν περίμενα 35 λεπτά επί 10 φορές που τους πήρα τελικά το σήκωσαν μέχρι να με σύνδεσουν μου το κλειναν κιόλας μίλησα τους εξήγησα για μια σκούπα που πήρα πριν δύο χρόνια λέει μπορούν να την δουν είναι στην εγγύηση μπορεί να μου την αντικαταστησουν κ δωρεάν.. Μου λένε θα έρθουν να την πάρουν από το σπίτι ακόμα περιμένω να με πάρουν τηλέφωνο να έρθουν να την πάρουν δηλ για να την δουν αν ποτέ φτάσει στο σημείο αυτό πόσο καιρό θα πάρει κάνα χρόνο και για αντικατάσταση πόσο ακόμα…;;;;;???

  4. Μην μασατε πουθενα και σε τιποτα, σπαστε τους τα μούτρα και μην πληρωνετε τιποτα, ΔΕΝ μποτουν να σας κανουν ΤΙΠΟΤΑ. Τους χρωστάω από χρόνια κοντά στο 1000αρικο, το μονο που κανουν ειναι να παιρνουν τηλεφωνο αλλα κι εκει τους γ@μησ@ γιατι εβαλα το “calls blacklist” και τους μπλοκαρω τα τηλεφωνα που με παιρνουν, εαν εχω όρεξη τους σκυλοβρίζω και τους το κλεινω, πιστέψτε με δεν μπορουν να κάνουν τιποτα. Επιτελους καποια στιγμη πρεπει να παρουμε το αιμα μας πίσω από αυτους τους “βρυκόλακες”. Δεν μπορει καποια στιμγη θα συνετιστουν, οπως ακριβως έκανε ο ΟΤΕ.

  5. Αγόρασα με δόσεις μια τηλεόραση 3.000€ μέσα σε 12 ημέρες χάλασε ,μου την αντικατέστησαν μετά από μια εβδομάδα και μέσα σε δύο ημέρες ξανά χάλασε και η καινούργια!! Τους παίρνω και τους εξηγώ ,μου λένε είναι προβληματική θα σας καλέσουμε ξανά ,με παίρνουν μετά από δύο ημέρες και τους εξηγώ ξανά ,τους λέω όμως δεν θέλω την ίδια θέλω άλλη μάρκα..ναι ναι θα σας ξανά καλέσουμε.παιρνω εγώ μέτα από 3 ημέρες και τους λέω τι γίνεται ?? Θέλω άλλη τηλεόραση…ναι το σημειώνω μου λέει καντε υπόμονη,θέλω να μιλήσω με τον υπεύθυνο της παραγγελίας μου ,δεν έχει κάποιος τρόπος να μιλήσετε μαζί του μου λέει…τους πριζω δύο φορές την ημέρα,κάθε μερα …ζήτησα μέχρι σήμερα να έχω την τηλεόραση μου, εννοείται ότι με έχουν χεσμενη.την Τρίτη όμως θα πάρουν την τηλεόραση τους πίσω και θα πάω ν την πάρω από αλλού.και μην μου πείτε για φόρτο εργασίας , δουλεύω κι εγώ σε μεγάλη εταιρεία ( μέσα στη καραντίνα)και φροντίζω να είμαι ειλικρινής απέναντι στους πελάτες μου για τον χρόνο παράδοσης και τη πορεία της παραγγελίας τους. Απαράδεκτοι!!!!

  6. Εργάζομαι στις παραδόσεις προϊόντων του Κωτσόβολου και σας λέω το εξής, Τα περισσότερα προϊόντα δεν λειτουργούν με αποτέλεσμα να μας καλού πάλι για να το αντικαταστήσουμε κάτι που διαρκεί 1 μήνα και υπάρχει πιθανότητα να είναι και το επενο προβληματικό.καταλαβετε ότι τα προϊόντα του Κωτσόβολου ΕΙΝΑΙ ΚΙΝΕΖΙΚΑΑΑΑΑ και ίσως κινέζικα δεύτερης ποιότητας γκεγκε,?

  7. Μια φορά προσπάθησα να πάρω κάτι από την εν λόγω εταιρεία, δε τα κατάφερα ποτέ, το μετάνιωσα και είπα δε θα ξανά μπω σε αυτό το θέατρο του παραλόγου. Έψαχνα για gaming laptop, είχα ένα μπάτζετ αλλά μετά από πολύ ψάξιμο, βρήκα ένα msi στην συγκεκριμένη επιχείρηση, το οποίο ήταν πιο ακριβό από όσα μπορούσα να διαθέσω αλλά εξαιρετικό vfm σε σχέση με τα χαρακτηριστικά του. Λέω θα το πάρω και θα το βάλω με δόσεις. Στο σαιτ είναι διαθέσιμο και μάλιστα μου βγάζει και 4 μαγαζιά όπου μπορώ να πάω να το παραλάβω, οπότε η διαθεσιμότητα είναι κομπλέ. Ξεκινάω, κάνω εγγραφή, μαζεύω και συμπληρώνω όλα τα στοιχεία που χρειάζονται για τις δόσεις, χαρτιά, σκαναρισμα, τα πάντα όλα. Ότι χρειαζόταν τους το έδωσα, πάω να βάλω τα στοιχεία μου αλλά το σύστημα τους δεν αναγνώριζε τη διεύθυνση μου, με τίποτα, είχα δοκιμάσει μέχρι και τη γραμματοσειρά των Windows να αλλάξω. Τζιφος. Η παραγγελία δε μπορεί να ολοκληρωθεί. Αποφασίζω να παρω τηλέφωνο. 35 λεπτά αναμονή. Το σηκώνει ένας κύριος, του εξηγώ όλη τη κατάσταση, με μαλώνει(!!) με πολύ έντονο ύφος και μου λέει γιατί δεν έκανα τηλεφωνική παραγγελία και ότι θα έπρεπε να το γνωρίζω ότι τηλεφωνικά θα είχα εξυπηρετηθεί πιο γρήγορα, του λέω σε παρακαλώ μιλα πιο ωραία και ότι πρώτη φορά ψωνίζω από εσάς και μου απαντάει με ύφος πάλι, ούτε καν συγνώμη, ότι μη ψωνίζετε ονλαιν, μόνο από το τηλέφωνο. Παρότι είχα σκοπό να του κλείσω το τηλέφωνο, κάτι η καψα μου για το λαπτοπ, κάτι το ότι λέω ότι μπορεί να του πίνουν το αίμα του τύπου και να ξεσπάει έτσι, συνεχίζω και του λέω πως θα κανουμε παραγγελία, του λέω τα στοιχεία μου, του λέω ότι έχω στείλει και τα στοιχεία για τις δόσεις, τα βλέπει, μου λέει ότι θα επικοινωνησει άλλο τμήμα μαζί μου για να μου πει ότι είναι όλα σωστά, καταχωρεί τη παραγγελία και αφού έχουμε τελειώσει, πριν προλάβω να πω γειά σας μου κλείνει το τηλέφωνο στη μούρη. Περνάνε δυο ώρες περίπου, με παίρνουν τηλέφωνο, πιο ευγενικός άνθρωπος αυτή τη φορά και μου λέει ότι το λαπτοπ που θέλω έχει εξαντληθεί, μα του λέω στο σαιτ λέει διαθέσιμο, το κοιτάω αυτή τη στιγμή που μιλάμε, μου λέει για να το τσεκάρω, αα ναι υπάρχει στο κατάστημα της τάδε περιοχής, όπως επίσης και σε κάποια καταστήματα της επαρχίας. Δηλαδή του λέω υπάρχει ή δεν υπάρχει; Υπάρχει μου λέει αλλά θα πρέπει να επικοινωνήσω με τα καταστήματα για το αν μπορούν να το στείλουν η αν είναι για κράτηση, εντάξει λέω κάντε ότι είναι να κάνετε αλλά σας παρακαλώ πείτε μου σύντομα καθώς το βιάζομαι, αν δεν υπάρχει να ψάξω κάπου αλλού. Ναι μου λέει θα το τσεκάρω αμέσως. Ευχαριστώ γειά σας. Περνάει μια μέρα, τίποτα. Τη δεύτερη μέρα αποφασίζω ότι θα το ρίξω στο ψάξιμο πάλι. Σε κάποια φάση χτυπάει το τηλέφωνο, είναι από το τμήμα των δόσεων και μου ζητάνε ένα χαρτί ακόμα για να ολοκληρωθεί η διαδικασία. Εξηγώ στη κοπέλα που μιλούσα ότι δεν υπάρχει παραγγελία ακόμα, περιμένω να μάθω για διαθεσιμότητα και με πολύ έντονο ύφος μου απαντάει ότι δε τη νοιάζει και δεν την ενδιαφέρει, είναι από άλλο τμήμα και ότι αν δε παραδώσω αυτό το χαρτί, αυτοπροσώπως, ούτε με μαιλ, θα ακυρωθεί η παραγγελία, της εξηγώ δεν υπάρχει παραγγελία ακόμα, πως να ακυρωθεί, μου ξανά λέει τα ίδια, της λέω με όσο υπομονή μου είχε μείνει, να πάει να πουλήσει τη τρέλα της αλλού και το έκλεισα, δε πήγαινε άλλο. Κατά τη διάρκεια της έρευνας ανακάλυψα το εξής, το συγκεκριμένο λαπτοπ, το οποίο ήταν ακόμα διαθέσιμο στο σκρουτζ και εμφανιζόταν ότι το έχει μόνο η εν λόγω εταιρεία, το βρήκα με άλλο κωδικό προϊόντος 170 ευρώ φθηνότερα, ήταν ακριβώς το ίδιο, ίδια χαρακτηριστικά, ίδια εξαρτήματα, τα τσέκαρα όλα προσεκτικά και το πουλούσαν γύρω στα 15 καταστήματα. Το πήρα από ένα μικρό eshop, που μου έκανε και τηλεφωνικα μια ακόμα καλύτερη τιμή, σε μια συνομιλία που κράτησε 10 λεπτά με ένα σοβαρό επαγγελματία, χωρίς δόσεις και το παρέλαβα σε δύο μέρες. Συμπέρασμα : Σεβαστείτε τη ψυχική σας υγεία, ψωνίζετε από μικρά eshop.
    Υ.Γ.
    Από το τμήμα πωλήσεων δε με πήραν ποτέ για να μου πουν για τη διαθεσιμότητα. Για ένα μήνα με έπαιρναν όμως από το τμήμα των δόσεων μέχρι που μπλόκαρα το τηλέφωνο τους. Καμία λογική.

  8. Ο συνήγορος του καταναλωτή
    Δεν κάνει απολύτως τιποτα παιδια ειναι
    Απλως μην σου τύχει.την ιδια εμπειρία είχα εγώ πριν 5 χρόνια με ένα iPhone 6 και μου ειπαν ότι θέλει πλακέτα και δεν το καλύπτει η εγγύηση και θέλει 400 ευρώ για να το φτιάξουν η αλλιώς 20 € για να το παρω πισω χωρίς να μου το φτιάξουν.η μόνη λύση είναι να πας νομικά μόνο αλλά μόνο αν είναι μεγάλο το κόστος της συσκευής

  9. Εχω ψωνίσει μεχρι τωρα τα τελευταια τρια χρονια συσκευες πανω απο 3000 ευρω.
    Ακόμα και με μια συσκευη gaming laptop 1200 ευρώ που πηρα η ανταποκριση και η αλλαγη έγινε αμέσως μιας και η συσκευη δεν ανταποκρινόταν πλήρως.
    Μπορεί να είναι λίγο πιο τσιμπημένα στη τιμή αλλά σκεφτείτε πως κανετε αγορά με δόσεις και σε πολύ καλές ευκολιες πληρωμής.
    Εγώ πάντως ουδεποτε συναντησα καποιο πρόβλημα ουτε με τις συσκευές(λόγω αλλαγής ) ουτε με το προσωπικό που πάντα ειναι ευγενέστατοι και με χαμόγελο και πολύ εξυπηρετικοί

  10. Πηρα ολοκαινουριο gaming laptop 1000 ευρω πριν ενα μηνα και απο την πρωτη μερα που το ανοιξα δεν φορτισε ποτε μεχρι το 100%. Η μπαταρια ειχε προβλημα απο την μερα που επιασα τον υπολογιστη στα χερια μου. Αργοτερα εμαθα οτι το λαπτοπ που μου πουλησανε ηταν εκθεσιακος και μονιμα συνδεδεμενος στο ρευμα.

  11. Μπράβο στο σάιτ σας και στον Μανώλη ειδικά!
    Όλες οι περιπτώσεις είναι σημαντικές, όλες!
    Σε καμία δεν πρέπει να χαρίζεται κανείς.
    Όταν δεν υπάρχει κράτος, ότι θέλουν κάνουν οι καρχαρίες….