Ευχάριστα είναι τα νέα που έρχονται από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων. Σύμφωνα με την τελευταία ενημέρωση οι πάροχοι είναι υποχρεωμένοι να αποζημιώνουν τους καταναλωτές για αποκλίσεις ανάμεσα στην πραγματική τους ταχύτητα και την διαφημιζόμενη.
Το παραπάνω μέτρο έχει άμεση ισχύ από σήμερα και αφορά νέους και υφιστάμενους συνδρομητές. Ο χρήστης θα πρέπει να έχει πληροφορίες για την ταχύτητα της σύνδεσής του πριν υπογράψει το σχετικό συμβόλαιο. Η ενημέρωση θα γίνεται από τους παρόχους σταθερών δικτύων και θα αφορά την ελάχιστη, την μέγιστη και την “συνήθως” διαθέσιμη ταχύτητα της σύνδεσης. Ένας νέος ή παλιός χρήστης θα μπορεί να ενημερωθεί για τα παραπάνω είτε μέσω ιστοσελίδας, είτε σε κατάστημα, είτε μέσω τηλεφώνου.
Τι γίνεται με τις αποζημιώσεις;
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί συχνή απόκλιση από την ελάχιστη ταχύτητα ο συνδρομητής αποκτά δικαίωμα να αποζημιωθεί. Αυτό μπορεί να γίνει μέσω:
Το δικαίωμα της αποζημίωσης έχει ισχύ αν διαπιστωθούν σημαντικές αποκλίσεις και ο πάροχος δεν αποκαταστήσει το πρόβλημα εντός 30 ημερών από την υποβολή της καταγγελίας. Η αδυναμία επίλυσης του προβλήματος με υπαιτιότητα του χρήστη (π.χ. ακύρωση ελέγχου από τεχνικό) δεν προσμετράται στο παραπάνω χρονικό διάστημα.
Για να δοκιμάσεις την ταχύτητα internet της γραμμής σου τρέξε το speed test.