Meta: Πλήρωσε για εμπειρία χωρίς διαφημίσεις σε Facebook και Instagram…
Η Meta ανακοίνωσε πρόσφατα την εισαγωγή των επί πληρωμή και χωρίς διαφημίσεις εκδόσεων του Facebook και του Instagram για την Ευρωπαϊκή Ένωση. Η αλλαγή αυτή οφείλεται σε αυστηρότερους κανόνες και κανονισμούς στην ΕΕ, οι οποίοι διαφέρουν από εκείνους των Ηνωμένων Πολιτειών.
Οι χρήστες που θα επιλέξουν αυτές τις premium συνδρομές θα έχουν μια απρόσκοπτη εμπειρία και στις δύο πλατφόρμες, χωρίς διαφημίσεις. Η Meta θα εξακολουθεί να προσφέρει δωρεάν εκδόσεις του Facebook και του Instagram γεμάτες με προσωποποιημένες διαφημίσεις χωρίς όριο και χωρίς κανένα σεβασμό στα προσωπικά δεδομένα, στην ΕΕ, για να μην σταματήσει να υπάρχει προφανώς.

Ο Γενικός Κανονισμός για την Προστασία Δεδομένων (GDPR), ένας κανόνας από το 2018 στην Ευρώπη, είναι ο λόγος για τον οποίο το έκαναν αυτό- είναι για να προστατεύσουν τα online δεδομένα και να δώσουν στους ανθρώπους περισσότερο λόγο στον τρόπο χρήσης τους, λέει η meta. Σε εφαρμογές όπως το TikTok και το Instagram, οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν να μην αφήσουν τα δεδομένα τους να χρησιμοποιηθούν για εξατομικευμένα πράγματα λόγω ενός νέου κανόνα που ονομάζεται Digital Services Act. Το Snapchat και η Meta δεν χρησιμοποιούν πλέον ειδικές διαφημίσεις για παιδιά ηλικίας 13-17 ετών στην Ευρώπη, λένε.
Μάθε εδώ πως γίνεται η δωρεάν εγκατάσταση messenger.
Η απόφαση της Meta να εισαγάγει πληρωμένες εκδόσεις των υπηρεσιών της χωρίς διαφημίσεις στην ΕΕ δείχνει ότι οι τεχνολογικές εμπειρίες μπορεί να διαφέρουν σε διάφορες περιοχές λόγω κυβερνητικών επιλογών και νόμων.
- Τον Μάιο, η ΕΕ επέβαλε πρόστιμο ύψους 1,2 δισ. ευρώ στη Meta για την αποστολή προσωπικών δεδομένων Ευρωπαίων κατοίκων σε υπολογιστές των ΗΠΑ για τη βελτίωση της τεχνολογίας διαφημίσεων.
- Η Meta τιμωρήθηκε επίσης με πρόστιμο για παραβιάσεις του ΓΚΠΔ, συμπεριλαμβανομένου ενός προστίμου 265 εκατομμυρίων ευρώ για παραβίαση δεδομένων το 2021, ενός πρόσθετου προστίμου 225 εκατομμυρίων ευρώ για παραβάσεις που σχετίζονται με το WhatsApp και ενός προστίμου 17 εκατομμυρίων ευρώ για παραβίαση δεδομένων.
Facebook Messenger: Με δείχνει ενεργό ενώ δεν είμαι.
Παρά τα βαριά πρόστιμα, η Meta έχει δεσμευτεί να βελτιώσει την επιχείρησή της και να χρησιμοποιεί την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, όπως και πολλοί άλλοι στον κλάδο. Η εισαγωγή των επί πληρωμή και χωρίς διαφημίσεις εκδόσεων των υπηρεσιών της στην ΕΕ είναι ένα μόνο παράδειγμα αυτής της δέσμευσης.