Fable Legends, ακυρώνεται η κυκλοφορία, κλείνει η Lionhead;

Άσχημα τα νέα για τους fans της δημοφιλούς Action RPG σειράς Fable, αλλά και για τους εργαζομένους στην Lionhead Studios, την εταιρεία πίσω από την ανάπτυξη του παιχνιδιού (UK). Η Microsoft ανακοίνωσε και επίσημα πως η ανάπτυξη του Fable Legends ακυρώνεται και η απόφαση είναι οριστική. Επίσης, άλλη μια εταιρία, η Press Play Studios (Δανία) που βρισκόταν πίσω από παιχνίδια όπως Max: The Curse of Brotherhood και Kalimba βάζει λουκέτο σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της Microsoft.
Fable Legends

Fable Legends

Η δημιουργία και ανάπτυξη του Fable Legends ανακοινώθηκε το καλοκαίρι του 2012, ενώ την επόμενη χρονιά και συγκεκριμένα στις 20 Αυγούστου είχε δοθεί στην δημοσιότητα το πρώτο cinematic trailer. Η ιστορία του Fable Legends λάμβανε χώρα αρκετά εκατοντάδες χρόνια πριν τα γεγονότα της τριλογίας, σε μια περίοδο όπου χαρακτηριζόταν από την μαγεία και την μυθολογία, ο ανθρώπινος πολιτισμός δεν είχε ανακαλύψει ακόμα τη σημαντικότητα της τεχνολογίας, δεν υπήρχε Heroes’ Guild και οι Heroes έπρεπε να βασίζονται ο ένας στον άλλον για να πετύχουν.

Παρόλο που η ομάδα εργαζόταν σκληρά πάνω στο Fable Legends, προσπαθώντας να βελτιώσει το frame rate με τη χρήση του DirectX 12 και την οπτική πιστότητα, τα νέα για την ματαίωση του παιχνιδιού προκάλεσαν, όπως ήταν φυσικό, μεγάλη έκπληξη. Η Microsoft δήλωσε, «Μετά από πολλή σκέψη αποφασίσαμε να διακόψουμε την ανάπτυξη του Fable Legends και είμαστε σε φάση συζητήσεων με τους εργαζόμενους της Lionhead Studios για το κλείσιμο της εταιρείας, ενώ θα κλείσουμε την Press Play Studios και σταματούμε την ανάπτυξη του Project Knoxville». Οι αποφάσεις ήταν δύσκολες, δεν τις αντιμετωπίζουμε με ελαφρότητα και δεν αποτελούν αντανάκλαση αυτών των ομάδων.

Η Lionhead Studios είχε εκατομμύρια fans με την σειρά Fable κατά την τελευταία δεκαετία και η Press Play διαπότισε τη βιομηχανία με το μοναδικό δημιουργικό της πνεύμα πίσω από παιχνίδια όπως Max: The Curse of Brotherhood και Kalimba. Αυτές οι αλλαγές θα αρχίσουν να ισχύουν, αλλά η Microsoft θα συνεχίζει να επικεντρώνεται στην επένδυση και στην ανάπτυξη παιχνιδιών και franchises που συναρπάζουν τους fans και θέλουν να παίξουν.

Πηγή