Ούτε μία μέρα στο δίκτυο της Cosmote, κάναμε αίτημα υπαναχώρησης
Ενώ η Cosmote είναι η γνωστή και δεν χάνει ευκαιρία να διαφημίζει το καλό της σήμα, εμείς στη δική μας περιοχή (Πύργος Ηλείας) διαπιστώσαμε ακριβώς το αντίθετο. Ας δούμε όμως πιο συγκεκριμένα ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα και δεν άντεξα ούτε μία μέρα στο δίκτυο της Cosmote.
Για αρχή εδώ και 3 χρόνια στο σπίτι το οποίο είναι και γραφείο δεν υπάρχει σταθερό τηλέφωνο και όλες οι συσκευές που χρειάζονται internet, συνδέονται από το Hot Spot (WiFi) του κινητού χωρίς κανένα πρόβλημα. Από τον Αύγουστο του 2022 έως και τον ίδιο μήνα του 2024 ήμουν στην Nova χωρίς κανένα πρόβλημα στο κέντρο του Πύργου Ηλείας.
Απόδοση Nova
Με την Nova μέχρι και εχθές που το κινητό άλλαξε σε Cosmote είχαμε download μέσο όρο 100Mb/s και upload 25Mb/s. Το σήμα ήταν πάντα γεμάτο με 4 ή 5 γραμμές και η σύνδεση ήταν πάντα ετοιμοπόλεμη. Με την Cosmote θεώρησα πως μπορεί να έχω καλύτερη ταχύτητα και με αυτό το σκεπτικό έκανα συμβόλαιο με απεριόριστα δεδομένα στην Cosmote, αλλά…
Απόδοση Cosmote
Με την Cosmote στο ίδιο ακριβώς σπίτι αυτή τη στιγμή πιάνουμε μέσο όρο μόνο 60Mb/s, τα οποία είναι ικανοποιητικά, αλλά το πρόβλημα είναι πως δεν είναι σταθερά, διότι το σήμα μεταβάλλεται συνεχώς από 2 έως και 3 γραμμές. Η μεγάλη απογοήτευση έρχεται από το upload που μερικές φορές είναι μέσο όρο 5Mb/s, ενώ το καλύτερο που πετύχαμε ήταν τα 7. Ακόμα, μερικές φορές μέσα στη μέρα το internet αντιμετωπίζει στιγμιαίες μεγάλες καθυστερήσεις 2-3 δευτερολέπτων. Να αναφέρω πως οι δοκιμές έγιναν μέσα σε σπίτι, δεν με ενδιαφέρει αν πιάνει καλύτερα ή όχι στο δρόμο ή κάτω από τη κεραία της Cosmote. Έτσι προχωρήσαμε σε αίτημα υπαναχώρησης για να ακυρωθεί το συμβόλαιο για να γυρίσουμε στη Nova και να έχουμε καλύτερο internet στο σπίτι που είναι και γραφείο.
Το παραπάνω συμπέρασμα δεν σημαίνει πως η Nova είναι καλύτερη από την Cosmote. Αυτή είναι μόνο η δική μου εμπειρία στη περιοχή μου. Κυριολεκτικά δεν αντέξαμε ούτε μία μέρα, αφού το συμβόλαιο Cosmote ενεργοποιήθηκε μόλις εχθές (06/09/2024 και καλέσαμε σήμερα στο 13738 που η εξυπηρέτηση πελατών της Cosmote χωρίς χρέωση, δηλαδή το αντίστοιχο 13888 το οποίο έχει χρέωση και κάναμε την αίτηση υπαναχώρησης. Φυσικά αντίστοιχο νούμερο εξυπηρέτησής πελατών χωρίς χρέωση έχει και η Nova.
Θα επανέλθουμε να αναφέρουμε πως ολοκληρώθηκε το αίτημα υπαναχώρησης.