Borderlands 3, η Gearbox Software μας προετοιμάζει για το νέο τίτλο
Το Borderlands είναι από τις πιο ιδιαίτερες FPS σειρές που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια. Σε ότι έχει να κάνει με τον οπτικό τομέα, έχοντας ένα καρτουνίστικο στιλ, προσέφερε ασταμάτητη δράση στους παίχτες. Σε συνδυασμό με το gameplay και τα RPG στοιχεία, δημιούργησαν έναν εκρηκτικό συνδυασμό. Ότι η Gearbox Software δουλεύει πάνω στο νέο Borderlands 3 είναι γνωστό αρκετό καιρό. Στα πλαίσια της GDC 2017, η εταιρία έκανε γνωστά μερικά τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου τίτλου.
Borderlands 3
Κατά την ομιλία που πραγματοποιήθηκε, στην σκηνή βρέθηκε ο CEO της Gerarbox, Randy Pitchford, ο οποίος παρουσίασε ένα μικρό tech demo. Αρχικά ξεκίνησε με κάποιες εικόνες και έπειτα ακολούθησε ένα μέρος της νέας Unreal Engine τεχνολογίας που θα χρησιμοποιηθεί στο Borderlands 3. Ο Pitchford παρουσίασε την νέα προσέγγιση που θα ακολουθήσει το studio για το παιχνίδι.
Η παρουσίαση δεν κράτησε πολύ. Στο διάστημα που έγινε, παρουσιάστηκαν μερικά σχήματα και χαρακτήρες. Επίσης, μερικά από τα σκηνικά που θα δούμε στον νέο τίτλο. Αυτό που ξεχώρισε ήταν το αποτέλεσμα του φωτισμού morph που θα προσφέρει η νέα Unreal στο Borderlands 3.
Ο Pitchford ωστόσο είπε κάτι που εξέπληξε τους παρευρισκόμενους (και μετέπειτα τους fans). Είπε λοιπόν, πως τα πλάνα που παρουσιάστηκαν μπορεί να ανήκουν σε ένα μελλοντικό τίτλο, ή και όχι. Άφησε έτσι υπόνοιες πως μπορεί τα πλάνα να μην είναι από το Borderlands 3. Αν και οι ομοιότητες είναι αρκετές.
Θα είναι σίγουρα μεγάλη έκπληξη αν δεν είναι το Borderlands 3. Πέρα από τις εικόνες, την εμφάνισή του έκανε και ένας χαρακτήρας που όμως αρνείται πεισματικά να δείξει το πρόσωπο του. Όσοι είναι fans της σειράς, ίσως να μπορέσουν να καταλάβουν ποιος χαρακτήρας είναι και από ποιο παιχνίδι. Η Gerarbox φυσικά δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με το θέμα.
Ότι το studio δουλεύει πάνω σε νέο τίτλο είναι γνωστό εδώ και αρκετό καιρό. Η αποκάλυψη είχε γίνει στα πλαίσια της περσινής PAX 2016, δια στόματος του ιδίου του Pitchford. Ο νέος τίτλος θα ερχόταν με την προϋπόθεση πρώτα να ολοκληρωθεί το Battleborn και τα DLC που θα γινόντουσαν διαθέσιμα. Δίνοντας έτσι την δυνατότητα να εργαστούν πάνω στο Borderlands 3.
Σε αλλά στοιχεία το που έγιναν γνωστά, στο νέο τίτλο το παρών θα δώσει και ο καλλιτεχνικός διευθυντής, Scott Kester , ο οποίος είχε εργαστεί και στους προηγούμενος τίτλους της σειράς. Σίγουρα το Borderlands 3 θα μας απασχολήσει στο μέλλον. Θα μάθουμε σίγουρα περισσότερα πράγματα, όπως σε ποιες πλατφόρμες θα κυκλοφορήσει αλλά και θα έχουμε ένα πρώτο δείγμα από το gameplay.