Δεν είναι λίγες οι κλήσεις από το 13888 που πολλές φορές εκνευρίζουν. Μάλιστα καλούν ακόμα και ακατάλληλες ώρες κοινής ησυχίας που μπορεί να κοιμάσαι. Το πιο πιθανό σενάριο αν αγνοήσεις το 13888 σε σταθερό ή κινητό είναι να συνεχίσουν απτόητοι με επαναλαμβανόμενες προσπάθειες.
Γι’ αυτό ακριβώς σε αυτό το άρθρο θα μάθεις:
Το 13888 ανήκει στον ΟΤΕ, ο οποίος με την σειρά του ανήκει στην Cosmote. Πρόκειται για τον αριθμό του Κέντρου Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης του ΟΤΕ που το 2010 αντικατέστησε το νούμερο 134.
Είναι το τηλέφωνο που μπορείς να καλέσεις αν είσαι συνδρομητής Cosmote σε περίπτωση οποιαδήποτε βλάβης στο σταθερό ή για ό,τι απορία έχεις. Ακόμα μπορείς να μάθεις πληροφορίες για συμβόλαιά και πακέτα, είτε αυτά αφορούν προγράμματα σταθερής τηλεφωνίας, συνδρομητικής τηλεόρασης, ίντερνετ, είτε κάποια σύνδεση κινητής.
Σε αυτό το σημείο είναι αρκετά σημαντικό να θυμίσω πως από το 2018 όλοι οι πάροχοι είναι αναγκασμένοι να παρέχουν δωρεάν επικοινωνία χωρίς χρέωση για δήλωση βλάβης.
Η βασική αιτία των κλήσεων από τον αριθμό 13888 είναι η προώθηση υπηρεσιών. Συνήθως ο υπάλληλος θέλει να σε ενημερώσει για κάποια προσφορά που τρέχει και να καταφέρει να σε πείσει. Αυτό το σημείο θέλει πολύ προσοχή, αφού δεν είναι λίγες οι φορές που ανανεώνουν τηλεφωνικά κάποιο συμβόλαιο, ή ακόμη σε αναβαθμίζουν σε ακριβότερο πακέτο, χωρίς καλά καλά να το καταλάβεις.
Έχοντας προσωπική εμπειρία πάνω στο θέμα, χρειάστηκε να γίνει απομαγνητοφώνηση ηχογραφημένης κλήσης με το 13888, για να αποδείξω πως ουδέποτε συμφώνησα σε ανανέωση συμβολαίου. Καλό είναι να αποφεύγονται οι τηλεφωνικές ανανεώσεις πακέτων και να γίνονται σε καταστήματα, βάζοντας υπογραφή σε πραγματικά φυσικά συμβόλαια, αφού πρώτα τα έχουμε διαβάσει.
Τέλος, αν είσαι συνδρομητής σε κάποια υπηρεσία της Cosmote, ενδέχεται η κλήση να αφορά βλάβη στην γραμμή ή ενημέρωση για κάποιο ζήτημα. Ταυτόχρονα, υπάρχει περίπτωση να πλησιάζει η ημερομηνία λήξης της σύμβασής και να θέλουν να σε ενημερώσουν για τις νέες χρεώσεις που θα ισχύουν.
Πριν περάσουμε στα δραστικά μέτρα καλό θα ήταν να δοκιμάσεις να απαντήσεις στην κλήση από το 13888 και να ενημερώσεις τον υπάλληλο ότι δεν ενδιαφέρεσαι για κάποια προσφορά. Σε περίπτωση που οι κλήσεις συνεχιστούν, μπορείς να ζητήσεις να αφαιρεθείς από την λίστα των αποθηκευμένων αριθμών τηλεφωνικού καταλόγου και προωθήσεων.
Αν δεν είσαι συνδρομητής σταθερής OTE/COSMOTE, μπορείς να επικοινωνήσεις με τον πάροχο ώστε να σε προσθέσει στο μητρώο του άρθρου 11. Σύμφωνα με το άρθρο 11 (παρ. 2 Ν. 3471 του 2006) είναι υποχρεωμένοι να διατηρούν μία λίστα με στοιχεία συνδρομητών που έχουν επιλέξει να μην δέχονται κλήσεις για προώθηση προϊόντων ή άλλου είδους διαφημίσεις.
Αυτό μπορεί να γίνει σε επικοινωνία με τον αριθμό υποστήριξης πελατών του παρόχου, σε φυσικό κατάστημα, ή μέσω ηλεκτρονικής αίτησης όπου αυτό υποστηρίζεται. Αν οι κλήσεις συνεχίζονται τότε το επόμενο βήμα είναι η καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ). Η καταγγελία μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά από εδώ.
Τέλος, όσοι έχουν πρόβλημα με κλήσεις στο κινητό, μπορούν να μπλοκάρουν το 13888 με φραγή προσθέτοντάς τον στην λίστα αποκλεισμένων επαφών. Αν ο ενσωματωμένος dialer της συσκευής δεν υποστηρίζει φραγή κλήσεων, μπορείς να κατεβάσουμε έναν από το Google Play Store, όπως ο TrueCaller. Φυσικά αν το σταθερό μας έχει κάποια παρόμοια λειτουργία μπορούμε να την χρησιμοποιήσουμε. Συνοψίζοντας έχουμε:
Οι χρεώσεις που ισχύουν για κλήση στο 13888 είναι αρκετά καλά κρυμμένες, όμως μετά από αρκετό ψάξιμο καταφέραμε να τις βρούμε. Οι χρεώσεις ίσως διαφοροποιούνται συχνά και καλό θα ήταν να συμβουλευτείτε τον πιο πρόσφατο κατάλογο χρεώσεων προς σύντομους αριθμούς του παρόχου σας. Πληροφορίες παρακάτω:
8 Comments
Προσπαθώντας να επικοινωνήσω με το 13888 για θεμα που αφορούσε την προβληματικη υπηρεσία τους OTE tv (αγόρασα για έναν μήνα τα αθλητικά κανάλια)
μίλησα με τους τεχνικούς και μετά από πολύ ώρα λύσαμε το θέμα που προκύπτει με την μη συνδέσει της υπηρεσίας με την smart TV.
Σημ. θεωρώ την πιο άχρηστη εφαρμογή αυτής της υπηρεσίας, μιας και άλλες 2 φορές που την αγόρασα με daily pass πάντα χρειάζεται να μου βγει η γλώσσα για να βγάλω άκρη.
Μετά από όλα αυτά, σήμερα μου ήρθε ο λογαριασμός αυξημένος κατά 17+ ευρώ για την επικοινωνία με το 13888.
για ένα ελαττωματικό προϊόν που πάντα χρειάζεται επικοινωνία για να το φτιάξουν οι τεχνικοί.
ΑΠΛΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ.
θας σας κάνω την καλύτερη διαφήμιση.
Θελω να με πληροφορισετε σχετικα με την διαρκεια συνδεσης…εχω καρτοτηλεφωνο με φραγη…πως μπορω να μαθω ποτε ληγει η συνδεσης… με το 1314 δε μπορω…το τηλ.6979526313 ενημερωστε με… ευχαριστω….
απο σταθερο vodafone σε 13888 με χρεωσαν 4 ευρω για κληση 14 λεπτων σας προτεινω να κανετε αλλη δουλεια, να πουλατε καστανα ας πουμε
ΕΧΩ ΚΑΛΕΣΕΙ 13888 ΚΑΙ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΕΣΤΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΕΝΩ ΣΕ ΧΡΕΩΝΟΥΝ,ΟΥΚ ΟΛΙΓΕΣ ΦΟΡΕΣ,ΟΥΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΚΑΛΕΣΟΥΝ ΠΙΣΩ ΟΠΩΣ ΑΛΛΟΙ ΠΑΡΟΧΟΙ,ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΑΝ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΚΛΗΣΕΙΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΕ,ΕΜΠΛΕΞΕΣ ΣΙΓΟΥΡΑ,ΠΕΡΙΤΟ ΝΑ ΑΝΑΦΕΡΩ ΑΝ ΚΑΝΕΙΣ LIVE CHAT ΚΑΙ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙΣ ΜΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ 43 ΛΕΠΤΑ
ΠΛΗΡΩΣΑ 2 ΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΧΡΟΝΟΥ ΟΜΙΛΙΑΣ ΓΙΑ ΚΑΡΤΟΚΙΝΗΤΟ,ΚΑΙ ΕΝΩ ΦΑΙΝΟΝΤΕ ΟΙ 2 ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΤΗ ΤΡΑΠΕΖΑ,Η COSMOTE/WHAT’SUP ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΣΤΟ ΑΡΜΟΔΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΠΟ 21/1/2021 ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΠΟΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ,ΠΡΟΤΙΘΕΜΑΙ ΝΑ ΑΠΟΤΑΘΩ ΣΤΟΝ ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
Την εχω πατήσει κι εγώ με τηλεφωνική αναβάθμιση οπου αρνήθηκα και η cosmote μου την επέβαλε. Η καταγραφή του τηλεφωνήματος που ζήτησα και που υποτίθεται οτι γίνεται για την δική μας ασφάλεια δεν αποκαλήφθηκε ποτε απο την εταιρία η οποία επέμεινε πως εγώ ζήτησα αναβάθμιση και για να γυρίσω στο προηγούμενο πρόγραμμα έπρεπε να πληρώσω για διακοπή του καινούριου που ουδέποτε ζήτησα ή υπέγραψα!!!…δηλαδή σωρεία παραβάσεων είς βάρος του καταναλωτή απο την cosmote στον τηλεπικοινωνιακό μεσαίωνα της μπανανίας..
ετσι ειναι τα Γερμανικά Γουρουνια δεν το ηξερες?
Αλλα το μεγαλυτερο Γουρουνι είναι η ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ & ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ κατι λαμογια που τους κάνουν πλατη…
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!!!
Πήρα τηλέφωνο το 13888…
με είχαν μιάμιση (1,5) ώρα στην αναμονή και στο τέλος μου το ΈΚΛΕΙΣΑΝ!!!!!!
και ειρωνεύονται τις άλλες εταιρίες…Ποτέ δεν έχω περιμένει σε αναμονή τόσο!!!
Δεν μπορούν να προσλάβουν μερικούς υπαλλήλους;
Μόνο απολύσεις ξέρουν να κάνουν!!!!!!!
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!!!!!!