13888: Τι είναι, πόσο χρεώνει και οδηγίες φραγής

Δεν είναι λίγες οι κλήσεις από το 13888 που πολλές φορές δεν είναι επιθυμητές. Μπορεί να καλούν μέχρι και ακατάλληλες ώρες κοινής ησυχίας που μπορεί ο κόσμος να ξεκουράζεται και όχι μόνο. Το πιο πιθανό σενάριο αν αγνοήσεις το 13888 σε σταθερό ή κινητό είναι να συνεχίσουν απτόητοι τις κλήσεις.

Γι’ αυτό ακριβώς σε αυτό το άρθρο θα μάθεις:

  1. Τι είναι και σε ποιον ανήκει το 13888
  2. Γιατί σε καλεί
  3. Πως μπορείς να κάνεις φραγή
  4. Πόσο χρεώνουν Vodafone, Cosmote και Wind την κλήση στο 13888
13888

1) Σε ποιον ανήκει το 13888;

Το 13888 ανήκει στον ΟΤΕ, ο οποίος με την σειρά του ανήκει στην Cosmote. Πρόκειται για τον αριθμό του Κέντρου Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης του ΟΤΕ που το 2010 αντικατέστησε το νούμερο 134.

Είναι το τηλέφωνο που μπορείς να καλέσεις αν είσαι συνδρομητής Cosmote σε περίπτωση οποιαδήποτε βλάβης στο σταθερό ή για ό,τι απορία έχεις. Ακόμα μπορείς να μάθεις πληροφορίες για συμβόλαιά και πακέτα, είτε αυτά αφορούν προγράμματα σταθερής τηλεφωνίας, συνδρομητικής τηλεόρασης, ίντερνετ, είτε κάποια σύνδεση κινητής.

Σε αυτό το σημείο είναι αρκετά σημαντικό να θυμίσω πως από το 2018 όλοι οι πάροχοι είναι υποχρεωμένοι να παρέχουν δωρεάν επικοινωνία χωρίς χρέωση για δήλωση βλάβης.

13888

2) Γιατί μας καλεί το 13888;

Η βασική αιτία των κλήσεων από τον αριθμό 13888 είναι η προώθηση υπηρεσιών. Συνήθως ο υπάλληλος θέλει να σε ενημερώσει για κάποια προσφορά που τρέχει και να καταφέρει να σε πείσει. Αυτό το σημείο θέλει πολύ προσοχή, αφού δεν είναι λίγες οι φορές που ανανεώνουν τηλεφωνικά κάποιο συμβόλαιο, ή ακόμη σε αναβαθμίζουν σε ακριβότερο πακέτο, χωρίς καλά καλά να το καταλάβεις.

Έχοντας προσωπική εμπειρία πάνω στο θέμα, χρειάστηκε να γίνει απομαγνητοφώνηση ηχογραφημένης κλήσης με το 13888, για να αποδείξω πως ουδέποτε συμφώνησα σε ανανέωση συμβολαίου. Καλό είναι να αποφεύγονται οι τηλεφωνικές ανανεώσεις πακέτων και να γίνονται σε καταστήματα, βάζοντας υπογραφή σε πραγματικά φυσικά συμβόλαια, αφού πρώτα τα έχουμε διαβάσει.

Τέλος, αν είσαι συνδρομητής σε κάποια υπηρεσία της Cosmote, ενδέχεται η κλήση να αφορά βλάβη στην γραμμή ή ενημέρωση για κάποιο ζήτημα. Ταυτόχρονα, υπάρχει περίπτωση να πλησιάζει η ημερομηνία λήξης της σύμβασής και να θέλουν να σε ενημερώσουν για τις νέες χρεώσεις που θα ισχύουν.

κλήση από 13888

3) Πως θα κάνω φραγή στο 13888;

Πριν περάσουμε στα δραστικά μέτρα καλό θα ήταν να δοκιμάσεις να απαντήσεις στην κλήση από το 13888 και να ενημερώσεις τον υπάλληλο ότι δεν ενδιαφέρεσαι για κάποια προσφορά. Σε περίπτωση που οι κλήσεις συνεχιστούν, μπορείς να ζητήσεις να αφαιρεθείς από την λίστα των αποθηκευμένων αριθμών τηλεφωνικού καταλόγου και προωθήσεων.

Αν δεν είσαι συνδρομητής σταθερής OTE/COSMOTE, μπορείς να επικοινωνήσεις με τον πάροχο ώστε να σε προσθέσει στο μητρώο του άρθρου 11. Σύμφωνα με το άρθρο 11 (παρ. 2 Ν. 3471 του 2006) είναι υποχρεωμένοι να διατηρούν μία λίστα με στοιχεία συνδρομητών που έχουν επιλέξει να μην δέχονται κλήσεις για προώθηση προϊόντων ή άλλου είδους διαφημίσεις.

Αυτό μπορεί να γίνει σε επικοινωνία με τον αριθμό υποστήριξης πελατών του παρόχου, σε φυσικό κατάστημα, ή μέσω ηλεκτρονικής αίτησης όπου αυτό υποστηρίζεται. Αν οι κλήσεις συνεχίζονται τότε το επόμενο βήμα είναι η καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ). Η καταγγελία μπορεί να γίνει ηλεκτρονικά από εδώ.

Τέλος, όσοι έχουν πρόβλημα με κλήσεις στο κινητό, μπορούν να μπλοκάρουν το 13888 με φραγή προσθέτοντάς τον στην λίστα αποκλεισμένων επαφών. Αν ο ενσωματωμένος dialer της συσκευής δεν υποστηρίζει φραγή κλήσεων, μπορείς να κατεβάσουμε έναν από το Google Play Store, όπως ο TrueCaller. Φυσικά αν το σταθερό μας έχει κάποια παρόμοια λειτουργία μπορούμε να την χρησιμοποιήσουμε. Συνοψίζοντας έχουμε:

  1. Προσπάθεια επίλυσης απαντώντας στον υπάλληλο
  2. Ένταξη στο μητρώο του Άρθρου 11
  3. Καταγγελία στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ)
  4. Προσθήκη στην λίστα αποκλεισμένων επαφών της συσκευής μας
φραγή 13888

4) Χρέωση για κλήση στο 13888

Οι χρεώσεις που ισχύουν για κλήση στο 13888 είναι αρκετά καλά κρυμμένες, όμως μετά από αρκετό ψάξιμο καταφέραμε να τις βρούμε. Οι χρεώσεις ίσως διαφοροποιούνται συχνά και καλό θα ήταν να συμβουλευτείτε τον πιο πρόσφατο κατάλογο χρεώσεων προς σύντομους αριθμούς του παρόχου σας. Πληροφορίες παρακάτω:

  • Από σταθερό OTE/Cosmote: Δωρεάν
  • Από κινητό Cosmote (Σύνδεση, καρτοσυμβόλαιο, What’s Up, Κοσμοκάρτα): €0,19 ανά κλήση
  • Από σταθερό Vodafone: €0,1094 ανά κλήση
  • Από κινητό Vodafone: €0,33 ανά λεπτό
  • Από σταθερό Wind: €0,1301 ανά δευτερόλεπτο (!!!)
  • Από κινητό Wind: €0,1229 ανά δευτερόλεπτο(!!!)

Leave a Reply

Mην καταχωρείτε προσωπικά δεδομένα στα πεδία.

11 Comments

  1. Κατ’ αρχάς είμαι πελάτης της Vodafon. Την 02/06/21 για 24,42 λεπτά (γιατί με είχαν σε αναμονή) μου ήρθε λογαριασμός 14,3754 €. Για τρείς κλήσεις (24,42+02,31+04,46) συνολικά χρεώθηκα 18,6143 €

  2. Έκανα 3 κλήσεις στο 13888 και χρεώθηκα 20 ευρώ!

  3. Παρακαλάω εδώ και 6 ώρες να συνεννοηθούν μαζί μου παίρνω και χρεώνομαι στο 13888 και τίποτα! Με χρέωσαν 3 ανανεώσεις ενώ έχω απόδειξη για 1. Επίσης ξαφνικά ενώ είχα υπόλοιπο 26.6 ευρώ, κάνω 3 κλήσεις στο 13888 με μεγάλη διάρκεια. Αν ισχύει η χρέωση 0,20 ανά κλήση είστε απατεώνες!

  4. Ευχαριστούμε πολύ για τις πληροφορίες σχετικά με το 13888.

  5. Προσπαθώντας να επικοινωνήσω με το 13888 για θέμα που αφορούσε την προβληματική υπηρεσία OTE TV (αγόρασα για έναν μήνα τα αθλητικά κανάλια).
    Mίλησα με τους τεχνικούς και μετά από ώρα λύσαμε το θέμα που προκύπτει με την μη συνδέσει της υπηρεσίας με την smart TV.
    Σημειώσω: Θεωρώ την πιο άχρηστη εφαρμογή αυτής της υπηρεσίας, μιας και άλλες 2 φορές που την αγόρασα με daily pass πάντα χρειάζεται να μου βγει η γλώσσα για να βγάλω άκρη.
    Μετά από όλα αυτά, σήμερα μου ήρθε ο λογαριασμός αυξημένος κατά 17 και βάλε ευρώ για την επικοινωνία με το 13888…
    Για ένα ελαττωματικό προϊόν που πάντα χρειάζεται επικοινωνία για να το φτιάξουν οι τεχνικοί.
    ΆΠΛΑ ΑΠΑΡΆΔΕΚΤΟΙ

  6. Από σταθερό vodafone σε 13888 με χρέωσαν 4 ευρώ για κλήση 14 λεπτών, σας προτείνω να κάνετε άλλη δουλειά, να πουλάτε κάστανα ας πούμε!

  7. Έχω καλέσει 13888 και η απάντηση είναι καλέστε αργότερα ενώ σε χρεώνουν, ουκ ολίγες φορές, ούτε υπάρχει δυνατότητα να καλέσουν πίσω όπως άλλοι πάροχοι. Περιττό να αναφέρω αν κάνεις live chat και ζητήσεις να μιλήσεις με εκπρόσωπο,μπορεί να περιμένεις 45 λεπτά.

  8. Πλήρωσα 2 φορές για ανανέωση χρόνου ομιλίας σε καρτοκινητό και ενώ φαίνονται οι 2 χρεώσεις στη τράπεζα, η cosmote μου λέει ότι έχουν στείλει έλεγχου στο αρμόδιο τμήμα από 21/1/2021 και δεν πήρα ποτέ απάντηση, προτίθεμαι να αποταθώ στον συνήγορο του καταναλωτή.

  9. Την έχω πατήσει κι εγώ με τηλεφωνική αναβάθμιση όπου αρνήθηκα και η cosmote μου την επέβαλε. Η καταγραφή του τηλεφωνήματος που ζήτησα και που υποτίθεται ότι γίνεται για την δική μας ασφάλεια δεν αποκαλύφθηκε ποτέ από την εταιρία η οποία επέμεινε πως εγώ ζήτησα αναβάθμιση και για να γυρίσω στο προηγούμενο πρόγραμμα έπρεπε να πληρώσω για διακοπή του καινούριου που ουδέποτε ζήτησα ή υπέγραψα! Δηλαδή σωρεία παραβάσεων εις βάρος του καταναλωτή από την cosmote στον τηλεπικοινωνιακό μεσαίωνα της μπανανίας…

    1. Έτσι είναι τα γερμανικά “γουρούνια” δεν το ήξερες;
      Αλλά χειρότεροι από όλους είναι η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών που τους κάνουν πλάτες…

  10. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ!
    Πήρα τηλέφωνο το 13888 και με είχαν μιάμιση (1,5) ώρα στην αναμονή και στο τέλος μου το ΈΚΛΕΙΣΑΝ!
    Ειρωνεύονται τις άλλες εταιρίες, ποτέ δεν έχω περιμένει σε αναμονή τόσο!
    Δεν μπορούν να προσλάβουν μερικούς υπαλλήλους;
    Μόνο απολύσεις ξέρουν να κάνουν;