Η εφαρμογή διακόπτεται επανειλημμένα; Τι κάνεις αν δεις αυτό το μήνυμα

Συνοπτική περιγραφή οδηγού:

  • Αν κάποια εφαρμογή κολλάει, τερματίζει ή διακόπτεται από μόνη της τότε δοκίμασε τις λύσεις που περιγράφονται στον οδηγό.
  • Ισχύει για όλες τις εφαρμογές, είτε πρόκειται για την εφαρμογή της κάμερας, του Google Play Store ή οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή όπως το viber ή το msa.
η εφαρμογή διακόπτεται επανειλημμένα

Είναι μια ειδοποίηση την οποία μπορεί να έχεις συναντήσει αρκετές φορές με διάφορες Android εφαρμογές στο κινητό σου. Έτσι, αποφασίσαμε να συντάξουμε έναν οδηγό για αρχάριους και όχι μόνο χρήστες, ο οποίος θα εξηγεί διάφορες λύσεις.

Τέτοιου είδους ειδοποιήσεις λαμβάνονται όταν χρησιμοποιείς μια εφαρμογή και αυτή κλείσει ξαφνικά. Το πρόβλημα εμφανίζεται συχνότερα σε εφαρμογές διαχείρισης επαφών, εικόνων ή ακόμα και εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων όπως είναι το Viber και όχι μόνο. Η διαδικασία επιδιόρθωσης του προβλήματος είναι πάντα ίδια και στις πιο πολλές περιπτώσεις βοηθάει στην επίλυση του.

Οι οδηγίες δεν γίνεται να είναι 100% συγκεκριμένες καθώς από έκδοση σε έκδοση οι διαφορές στα μενού μπορεί να είναι μεγάλες.

1) Λύση πρώτη: Εκκαθάριση προσωρινής μνήμης

  • Πλοηγήσου στις ρυθμίσεις του κινητού
  • Στη συνέχεια στο μενού διαχείρισης εφαρμογών
  • Εντόπισε την εφαρμογή με το πρόβλημα
  • Κάπου εκεί θα βρεις τις επιλογές εκκαθάρισης δεδομένων και εκκαθάρισης cache (κρυφή μνήμη).
Η εφαρμογή σταματάει να λειτουργεί

Η επιλογή εκκαθάρισης της μνήμης cache της εφαρμογής είναι εκείνη από την οποία θα πρέπει να ξεκινήσεις. Θα απαλλάξει τη συσκευή σου από αποθηκευμένα δεδομένα που δεν χρειάζεσαι καθώς πρόκειται μόνο για μία προσωρινή μνήμη. Η εκκαθάριση της μνήμης cache δεν έχει καμία αρνητική συνέπεια, μπορείς να διαγράφεις όσο συχνά χρειάζεται.

Η επιλογή της εκκαθάρισης των δεδομένων που συνήθως βρίσκεται μαζί με την εκκαθάριση της cache θα διαγράψει όλα τα δεδομένα της εφαρμογής. Μετά από αυτή την ενέργεια θα χρειαστεί να κάνεις login ξανά εάν για παράδειγμα γίνει στο messenger.


2) Λύση δεύτερη: Έλεγξε κάρτα SD

Αν δεν χρησιμοποιείς μια κάρτα μνήμης, αγνόησε την συγκεκριμένη λύση.

Έλεγξε και την κάρτα SD σου. Αν αυτή έχει χαλάσει ή υπολειτουργεί, τότε οι εφαρμογές που γράφουν δεδομένα σε αυτήν είναι πιθανό να αντιμετωπίσουν αυτό το πρόβλημα. Για να ελέγξεις αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο, απλά αφαίρεσε την κάρτα μνήμης και άνοιξε την εφαρμογή η οποία είχε ξαφνικά σταματήσει να λειτουργεί. Αν τότε το πρόβλημα λυθεί, τότε μάλλον θα πρέπει να αγοράσεις μια νέα κάρτα.


3) Λύση Τρίτη: Soft reset ή επανεκκίνηση

Είναι ένας ακόμη παράγοντας που μπορεί να φταίει. Αν έχεις αφήσει το smartphone σου ανοιχτό για μεγάλο χρονικό διάστημα, μια απλή επανεκκίνηση της συσκευής πολλές φορές μπορεί να διορθώσει το πρόβλημα.


4) Λύση τέταρτη: Factory reset – Επαναφορά εργοστασιακών δεδομένων 

Αν όλα τα παραπάνω δεν δουλέψουν, τότε η λύση της επαναφοράς εργοστασιακών δεδομένων είναι εκείνη στην οποία θα πρέπει να καταφύγεις. Να θυμάσαι όμως, τα δεδομένα σου θα διαγραφούν, για αυτό θα πρέπει να πάρεις οπωσδήποτε ένα backup.

η εφαρμογή τερματίστηκε

Στην περίπτωση που η εφαρμογή που δεν λειτουργεί είναι το Google Play:

  • Κάνε εκκαθάριση της cache (δες παραπάνω πως γίνεται)
  • Διέγραψε τα δεδομένα της εφαρμογής (δες παραπάνω πως γίνεται)
  • Απεγκατέστησε τυχόν updates του Google Play

Τα ίδια βήματα ισχύουν και για την εφαρμογή Google Play Services.

Asus ZenFone 8 Android