Πώς την πάτησα με τα ΕΛΤΑ και έχασα δέμα από GearBest!

Τα Χριστούγεννα του 2017 είχα πέσει σε μια ενδιαφέρουσα προσφορά από την Κίνα και δεν μπόρεσα να αντισταθώ. Έτσι, δεν έχασα καθόλου χρόνο και έκανα την παραγγελία μέσω GearBest, με Belgium post για να αποφύγω φυσικά το τελωνείο και να έρθει εκτελωνισμένο από το κατάστημα. Όλα καλά μέχρι εδώ, σε μερικές μέρες είχα tracking number και περίμενα με αγωνία.

Πέρασα το tracking στην εφαρμογή Aftership για τον αυτόματο και περίμενα την ενημέρωσή του και (φυσικά) το ειδοποιητήριο από τα ΕΛΤΑ για να παραλάβω. Τελικά, αυτό που έγινε ήταν να μην παραλάβω ποτέ το αντικείμενο που είχα παραγγείλει, γιατί δεν δούλεψε κανένα από τα 2 που ανέφερα όπως έπρεπε. Ας το περιγράψω λίγο πιο αναλυτικά, για να μην την πατήσεις και εσύ.

πρόβλημα με ΕΛΤΑ

Αρχικά, δεν μου ήρθε ποτέ ειδοποιητήριο για να παραλάβω, ενώ στο tracking number υπήρχε σημείωση πως έχει σταλεί ειδοποίηση (όταν το είδα ήταν αργά). Τι έγινε με το ειδοποιητήριο κανείς δεν γνωρίζει, αφού μπορεί να το έχασε ο ταχυδρόμος, να το έκλεψε κάποιος γείτονας, να το πήρε ο αέρας… ή οτιδήποτε άλλο. Τι έγινε όμως με την εφαρμογή που έκανε αυτόματο εντοπισμό του tracking;

Για κάποιον λόγο η εφαρμογή δεν μπορούσε να τραβήξει τις ενημερώσεις του tracking που είχαν γίνει από τα ΕΛΤΑ, με αποτέλεσμα να μην μου έρθει ποτέ ειδοποίηση πως το πακέτο έχει μπει στη χώρα. Τελικά, το πακέτο παρέμεινε 20 ημέρες στα ΕΛΤΑ και στην συνέχεια το έστειλαν πίσω στον αποστολέα. Τα ΕΛΤΑ δεν έστειλαν ποτέ δεύτερο ειδοποιητήριο και δεν μπήκαν καν στο κόπο να πάρουν ένα τηλέφωνο, το οποίο αναγραφόταν πάνω στο πακέτο.

Γι αυτό ακριβώς δημιούργησα έναν αναλυτικό και εύκολο οδηγό για το πως να αντικαταστήσεις το ELTA Tracking με την πιο κορυφαία υπηρεσία στον κόσμο που είναι αυτοματοποιημένη, αλλά και δωρεάν.

Το μόνο ευχάριστο είναι πως η μέθοδος αποστολής Belgium Post του Gearbest δούλεψε όπως έπρεπε και δεν πέρασε τελωνείο, όπως και γίνεται πάντα.

Αφήστε μια απάντηση

Τα email δεν δημοσιεύονται. Ανορθόγραφα σχόλια, με κεφαλαία ή εκτός θέματος διαγράφονται.

14 Σχόλια

  1. Όταν αγοράζετε κινέζικες βλακείες με κόστος κάτω των 20$, χωρίς έξοδα αποστολής και χωρίς τελωνείο (το τρικ μέσω ταχυδρομικής υπηρεσίας της ΕΕ) μην απαιτείτε να έρχονται την επόμενη μέρα στα σπίτια σας η να σας τηλεφωνούν οι ταχυδρόμοι. Ο ταχυδρόμος δεν στέλνει ειδοποίηση αν δεν έχετε έξοδα εκτελωνισμού. Απλά περιμένετε μέχρι να σας χτυπήσει το κουδούνι ο ταχυδρόμος εφ’ όσον η κινέζικη φτηνιάρα σαχλαμάρα που παραγγείλατε φτάσει στην Ελλάδα και έπειτα φτάσει στα χέρια του ταχυδρόμου. Επιπρόσθετα, ανοησίες κάνουν και οι Κινέζοι. Ουκ ολίγες φορές μπερδεύουν τα tracking number με διπλές παραγγελίες η σε διαφορετικές διευθύνσεις. Έτσι για να ξέρετε όταν κάνετε παραγγελίες μέσω Κίνας επειδή είστε καρμίρηδες. Το καλλίτερο που έχετε να κάνετε είναι να αγοράζετε από ΕΕ (και Ηνωμένο Βασίλειο) η έστω ΗΠΑ και να μην είστε τσιγκούνηδες για μερικά ευρώ παραπάνω στα έξοδα αποστολής για να μην έχετε αυτά τα αποτελέσματα και να φτάνουν οι παραγγελίες στα χέρια σας.

  2. Ευχαριστώ, μάλλον το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με δικό μου δέμα. Έχω ειδοποίηση στην εφαρμογή aftership προ δύο ημερών ότι δεν με βρήκαν, αλλά δεν βρήκα ειδοποίηση κι επιπλέον δεν μου γράφει ποια εταιρεία το διακινεί στην Ελλάδα. Πρεπει να υποθέσω ότι είναι τα ΕΛΤΑ. Θα περάσω από εκεί και μακάρι να είναι έτσι!

  3. Καλησπέρα, διάβασα λίγο το κείμενο σας και “φοβήθηκα” για ένα δέμα που περίμενα από GearBest να μου έρθει από Γερμανία. Είχα το track number το οποίο στην σελίδα της DHL μου έβγαζε 03.02.2018 – The shipment will be transported to the destination country and, from there, handed over to the delivery organization.

    Από εκεί και πέρα είπα “Ωχ ποιος θα το παραλάβει τώρα και που θα το βρω”
    Στις 09.02.2018 μου ήρθε ότι έφτασε Ελλάδα (The shipment has arrived in the destination country) αλλά λόγο ότι ήταν Παρασκευή δεν ασχολήθηκα και είπα θα το δω από Δευτέρα. Σήμερα το πρωί (12/02/2018) πήρα τα κεντρικά της DHL στην Αθήνα και τους έδωσα το Track Number, και μου έδωσε κατευθείαν το Ελληνικό track Number με ένα τηλέφωνο της DHL στην Θεσσαλονίκη. Πήρα τηλέφωνο και πολύ ευγενικά μου είπαν ότι το δέμα μου σήμερα θα ήταν πόλη μου. Με το που έκλεισα το τηλέφωνο με πήραν από την DHL Express στην Δράμα και μου είπαν να περάσω να το παραλάβω ορίστε μας. The shipment has been successfully delivered

  4. Την έχω πατήσει και εγώ έτσι με Ολλανδικό ταχυδρομείο πέρυσι τον Ιούνιο στην Ολλανδία.
    Έχω την επίσημη εφαρμογή τους και ύστερα από μερικές μέρες, εύλογο χρονικό διάστημα από Κίνα, βλέπω σε κάποια στιγμή μία ειδοποίηση στην εφαρμογή και μετά όταν πήγα πάλι να κοιτάξω, είχε χαθεί.
    Δεν ανησύχησα όμως, θα έρθει το δέμα σκέφτηκα.
    Το ξέχασα μετά, πέρασαν οι μέρες και αναρωτήθηκα πάλι τι να έγινε το δέμα.
    Πήγα στο πλησιέστερο σταθμό που λειτουργεί ως ταχυδρομείο, γιατί εδώ και λίγα χρόνια, για να μειώσουν τα έξοδα οι Ολλανδοί, έκλεισαν τα ταχυδρομεία και ορισμένα τσιγαράδικα η σέρβις των σούπερ μάρκετ, λειτουργούν ως ταχυδρομεία, και ρώτησα εάν έχω δέμα,
    Μου απάντησαν αρνητικά.
    Επιτόπου, παίρνω τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση πελατών του ταχυδρομείου και ρωτάω, τί γίνεται με αυτό το δέμα που παρεμπιπτόντως, ήταν ένα πεπιεσμένο γυαλί.
    Η εξυπηρέτηση πελατών μου είπε, ότι εάν έπαιρνες τηλέφωνο χτες θα το έπαιρνες, σήμερα το στείλαμε πίσω, ύστερα από τόσες μέρες εδώ, αφού κανείς δεν το πήρε, έπρεπε να στείλουμε πίσω.
    Της εξήγησα, ότι στο σπίτι μου δεν ήρθε καμία ειδοποίηση για πάω να πάρω το δέμα.
    Αυτό μου συμβαίνει πρώτη φορά και απευθύνθηκα στην εταιρία την οποία είχα αγοράσει το γυαλί τους εξήγησα τι συνέβηκε για να μου στείλουν πάλι το γυαλί πίσω.
    Δεν ξανά ασχολήθηκα αν και συμφώνησαν και μου είπαν ότι θα αργήσει να έρθει δεν μου έστειλαν κάτι.
    Όσο για το ταχυδρομείο,η γυναίκα απ’ την εξυπηρέτηση πελατών έκανε κατευθείαν παράπονα για τον τύπο που παραδίδει τα πακέτα στην γειτονιά.
    Από μέρους μου, έφυγε ένα e-mail προς το ταχυδρομείο, τόσο καυτό, αναφορά στον ταχυδρόμο δεν έκανα εκτός μία φοράς που του έκανα κοπλιμέντα, εφόσον έχει τέτοια μαλακισμένα αφεντικά/προϊσταμένους, καλά κάνει, στην ουσία αυτός είναι το ταχυδρομείο, εφόσον έχει το θάρρος να παίρνει την πρωτοβουλία να κάνει μία τέτοια κίνηση, σημαίνει και δείχνει πολλά για τους προϊσταμένους του.
    Και επειδή δεν είμαι στην γυάλα μεγαλωμένος, σίγουρα θα είστε καμιά 10αριά αχρείαστει εκεί πέρα,ένας θα δουλεύει οι άλλοι θα μπερδεύουν τα πράγματα και θα τα κάνουν χειρότερα ενώ είναι καλά, στην ουσία δηλαδή, το θέμα όλο είναι, να περνάει ο καιρός να μπαίνει το χρήμα στην τράπεζα.
    Όσο για την εφαρμογή.όποτε θέλει δουλεύει όποτε θέλει δεν δουλεύει.
    Ο τύπος, ύστερα από αυτό, ερχόταν εδώ για δέματα άλλων, χτύπαγε κρύο το δικό μου κουδούνι, του άνοιξα μία φορά, του πρόσφερα νερό,καφέ, ένα βλαμμένο κακοήθεις ήτανε, δεν έχει σημασία, η αλεπού 100 τα αλεπουδάκια 101 δεν πάει, αυτός νόμιζε επειδή δεν του έδειξα τίποτα, ότι κοιμάμαι, τον πήραν όμως, δεν έμεινε πολύ.
    Είναι μην σου τύχη…

    Ευχαριστούμε Μανώλη που μοιράστηκες την πληροφορία με εμάς, αν και εγώ εδώ δεν πιάνομαι εκτιμώ αυτό που κάνεις.

    1. Σου έτυχε και σένα Κώστα άρα συμπάσχεις! Δεν κάνει τίποτα φίλε μου, το μοιράστηκα για να μην τη πατήσουν και άλλοι σαν εμένα. Σύντομα θα ετοιμάσω και αναλυτικό οδηγό με την πλατφόρμα του 17track.net που φαίνεται να είναι το πιο αξιόπιστο εργαλείο εντοπισμού αντικειμένων μέχρι στιγμής και με πολλές ευκολίες όπως σύνδεση με google account. Τώρα για τους υπάλληλους δεν θέλω να μιλήσω και να πάρει η μπάλα και τους “καλούς”.

    2. Ναι Μανώλη, έτυχε και σε εμένα και αυτή είναι ακριβώς η δύναμή σου και το πλεονέκτημά σου, ότι μπορείς και μοιράζεσαι τις εμπειρίες σου με συνέπεια να ενημερώνεις και να γλυτώνεις τους αναγνώστες σου από κακοτοπιές και αυτό είναι προς τιμήν σου οφείλω να πω.
      Πράγματι, το 17track είναι πολύ πιο καλό απ’ τις υπόλοιπες εφαρμογές, ακόμα και από την επίσημη εφαρμογή του ταχυδρομείου.
      Έχεις δίκιο πάντως για τους υπαλλήλους, είναι κρίμα να τους βάζεις όλους στο ίδιο καζάνι.

    3. Μανώλη το trck17 στην ουσία κάνει search από όλα τα posts Offices και όλες τις μεταφορικές. Όσα μεταφέρονται από εξωτερικό όταν μπουν Ελλάδα, αλλάζουν track number. Το track number της DHL στην Ελλάδα από το CH*********DE αλλάζει σε δεκαψήφιο κωδικό χωρίς αριθμούς, και αν παραδοθούν στα ΕΛΤΑ ή ΕΛΤΑ COURIER πάλι αλλάζουν. Η πλατφόρμα αλλαγής δεν υπάρχει πουθενά, οπότε η μόνη λύση είναι να πάρεις στην εταιρία και να σου δώσουν όλες τις αλλαγές των track numbers που έγιναν. Με το δεκαψίφιο που μου έδωσε η DHL μπήκα στο Ελληνικό DHL και έψαξα και μου το έβγαλε αναλυτικά.

      Παρασκευή, Φεβρουάριος 09, 2018 Τοποθεσία Ώρα
      1 Παραλαβή αποστολής ATHENS – GREECE 13:03
      (από Αθήνα / Θεσσαλονίκη) και από Θεσσαλονίκη Δράμα
      Δευτέρα, Φεβρουάριος 12, 2018 Τοποθεσία Ώρα
      4 Παραδόθηκε – Παρελήφθη από : DRAMA 11:38

  5. Στην Ελλάδα όλοι γνωρίζουν από πρώτο χέρι. Κανένας από δεύτερο. Όλα τα προαναφερομενα απέχουν από την πραγματικότητα και καλό είναι να μη δίνουν οι αναγνώστες την παραμικρή σημασία αλλά να ενημερώνονται από τις αρμόδιες / υπεύθυνες πηγές.

    1. Οπότε ας πάρουν τηλέφωνο στα ΕΛΤΑ να μην το σηκώσει κανείς και να μην ενημερωθούν ποτέ; Ή να πάνε να περιμένουν στη σειρά για να ρωτήσουν έναν υπάλληλο που γνωρίζει τα μισά από αυτά που πρέπει; Εγώ τη προσωπική μου εμπειρία περιέγραψα μόνο, ο καθένας βγάζει τα δικά του συμπεράσματα, όπως και εσύ τα δικά σου.

      Το άρθρο προτρέπει στη χρήση του εργαλείου εντοπισμού αντικειμένου των ΕΛΤΑ, δηλαδή στην πιο επίσημη και υπεύθυνη πηγή. Δεν έκανα ενημέρωση για κανένα νόμο ή έκανα κάποιο οδηγό, ποιο ακριβώς είναι το πρόβλημα σου;

    2. Έκανα πολύ κακώς και ήμουν ήπιος στα γραπτά μου.
      Είσαστε απολίτιστοι του είδους σου.
      Αντί να εκτιμήσετε και να δείτε το δάσος, έχετε ηθελημένα κάτσει μπροστά σε ένα δέντρο στην αρχή του δάσους.
      Είσαστε εριστικοί, χωρίς τρόπους επικοινωνίας, ανώνυμοι θρασύτατοι και με το σφυρί του δικαστή συνεχώς εν κινήσει με το πράγματι λειψό μυαλό σας, να έχετε ήδη προδικάσει….
      Ο διάλογος είναι δώρον άδωρον….
      Η γνώμη, τι είναι αυτό;
      Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τον Atr87.
      Ξεκινάει το γραπτό του: Όλα αυτά είναι σχετικά…
      Και συνεχίζει ο ξερόλας με μία μετριοφροσύνη που χαρακτηρίζει τον τύπο της έπαρσης:
      Πρώτα απ’όλα..Γι’αυτόν δεν έχει/είναι σχετικά, αυτό που λέει είναι νόμος.
      Όλα όσα γράφει παρακάτω είναι νόμος χωρίς κάτι συγκεκριμένο όπως κάνει ο Μάνος που παραθέτει συγκεκριμένα στοιχεία.
      Και στο τέλος γράφει, όλα αυτά τα γράφω από εμπειρία στον κλάδο (!!;;)
      Αυτά είναι τα άσχετα που έγραψε ο Atr87 έναντι τα σχετικά που είχε γράψει ο Μάνος…

      Λες και ο Μάνος έπιασε τα . …..μανικετόκουμπά του και έγραψε όσα έγραψε.
      Για να μην το ξεχάσω λόγο του ειρμού του άσχετου της σκέψης μου, πάρε μου και μένα ρε φίλε Μάνο ένα ζευγάρι τέτοια μανικετόκουμπα και θα τα βρούμε.

      Κλείνοντας, είστε πιο πολλοί και φαίνεται από τα απτά αποτελέσματα της Ελλάδος,η κατάντια της.
      Ντρεντ το όνομά σας…
      Σας έχουμε σιχαθεί!

  6. Φιλε μου ολα αυτα ειναι σχετικα.. Πρωτον οι περισσοτερες εταιρίες τυπου Gearbest amazon κλπ δεν βαζουν Τις περισσότερες φορές τηλέφωνα πάνω στα πακέτα δεύτερον Από τη στιγμή που ξέρεις ότι υπάρχει περιθώριο 15 ημερών θα μπορούσες να το αναζητήσεις στο τοπικό κοντινότερο κατάστημα και φυσικά οι εφαρμογές τύπου tracking δεν δουλεύουν πάντα σωστά το απόθεμα εντοπισμού παραλήπτη ειδοποιητήριο και όλα τα σχετικά είναι άλλο είναι μεγάλο κεφάλαιο και έχει να κάνει και με το αν οι πληροφορίες που γράφονται στο πακέτο είναι σωστές και δεν έχει σημασία αν έχεις δώσει σωστά στοιχεία εσυ αυτά αλλά πριν κρίνουμε οποιαδήποτε μεταφορική θα πρέπει να ξέρουμε τι παίζει γιατί σου μιλάω από την εμπειρία μου στον κλάδο

    1. Καλησπέρα φίλε Atr87, το gearbest τουλάχιστον βάζει πάντα τηλέφωνο πάνω στο πακέτο, δεν είναι η πρώτη φορά. Η διεύθυνσή μου έχε χρησιμοποιηθεί με επιτυχία εκατοντάδες φορές και ο ταχυδρόμος με γνωρίζει ονομαστικά και φυσιογνωμικά και δεν κατηγορώ αυτόν.

      Έχω κάνει και εγώ 2 χρόνια courier παραδόσεις και έχω δει πως χάνονται τα δέματα, πως τα πετάνε σε μπαλκόνια και πως φεύγουν από τα μηχανάκια. Τα ίδια τα ΕΛΤΑ με είχαν ενημερώσει πως κάποιος δικός τους άνοιξε και έκλεψε 1 από τα 2 αντικείμενα μιας παραγγελίας φίλου.

      Γνωρίζω πολύ καλά ότι στα ΕΛΤΑ υπάρχει μεγάλος φόρτος εργασίας και δεν κατηγορώ ούτε τα βάζω με υπάλληλους. Το ότι υπάρχουν κάποιοι τίμιοι άνθρωποι εκεί μέσα που κάνουν σωστά τη δουλειά τους δε σημαίνει και πολλά γιατί πάντα θα υπάρχουν και αυτοί που δεν την κάνουν σωστά… Επίσης γνωρίζω από πρώτο χέρι πως στο τμήμα εκτελωνισμού στο αεροδρόμιο τη μισή μέρα παίζουν πασιέντζα…