Συνηθισμένα προβλήματα τηλεπικοινωνιών για κινητό ή σταθερό και λύσεις

Στην Ελλάδα οι κάτοχοι κινητού αριθμού ή σταθερής γραμμής αντιμετωπίζουν πολλά προβλήματα και μάλιστα αρκετά συχνά. Σε αυτό το άρθρο θα δούμε τα πιο συνηθισμένα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες, το γιατί, αλλά και τυχών λύσεις για μια απρόσκοπτη εμπειρία χρήστη.

Αναγνωρίζοντας το πρόβλημα

  1. Αργό ίντερνετ
  2. Χαμένες κλήσεις
  3. Λάθος χρεώσεις στους λογαριασμούς
  4. Προβλήματα συνδεσιμότητας σε κινητό ή σταθερό

Αργό internet


Χαμένες κλήσεις

  • Ελέγξτε αν το σήμα δικτύου είναι επαρκές.
  • Επανεκκινήστε το smarthone ή οποιαδήποτε άλλη συσκευή χρειάζεται.
  • Επαληθεύστε αν το πρόβλημα συμβαίνει μόνο σε συγκεκριμένες τοποθεσίες.
  • Αν το πρόβλημα επιμένει βρείτε στα παρακάτω link τους αριθμούς χωρίς χρέωση για να δηλώσετε το πρόβλημα: Εξυπηρέτηση πελατών Cosmote χωρίς χρέωσηVodafone εξυπηρέτηση πελατών

Λάθος χρεώσεις στον λογαριασμό

  • Ελέγξτε την αναλυτικό λογαριασμό για ανακρίβειες.
  • Συγκρίνετε τις χρεώσεις με το συμφωνηθέν συμβόλαιο και πάγιο.
  • Επικοινωνήστε με την υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών για διευκρινίσεις.
  • Αμφισβητήστε τις λάθος χρεώσεις.

Προβλήματα συνδεσιμότητας με το router

  • Βεβαιωθείτε ότι η συσκευή διαθέτει τις τελευταίες ενημερώσεις λογισμικού.
  • Επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων δικτύου.
  • Ελέγξτε για διακοπές υπηρεσιών στην περιοχή.
  • Χρησιμοποιήστε τους δωρεάν αριθμούς τηλεφωνικής γραμμής για άμεση δήλωση βλάβης που αναφέρθηκαν παραπάνω.

Είναι σημαντικό να εστιάσουμε στο γεγονός πως όλοι οι πάροχοι στην Ελλάδα βάση νόμου είναι υποχρεωμένοι να διαθέτουν στους πελάτες τους δωρεάν αριθμούς για δήλωση οποιαδήποτε βλάβης. Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι χρήστες τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα δεν είναι λίγα και είναι καλό να γνωρίζουν πως πρέπει να κινούνται σε τέτοιες περιπτώσεις.