Μεγάλη πτώση για την Huawei και αύξηση για τη Samsung, Nokia & Xiaomi;

Η Huawei μπορεί να καυχιέται ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις αυξάνονται συνεχώς, τα νούμερα όμως στην Ελληνική αγορά λένε άλλα που μας βάζουν σε σκέψεις. Μήπως τελικά οι βάσιμες υποψίες των ΗΠΑ ότι η Huawei “υποκινείται” από την Κινέζικη κυβέρνηση είναι αληθινές;

Πήρε τον κατήφορο η Huawei;

Τους 2 πρώτους μήνες του έτους η Huawei έπεσε στην δεύτερη θέση και πρώτη πλέον είναι η Samsung με σημαντική διαφορά. Φυσικά η δεύτερη θέση σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χαρακτηριστεί “κατηφόρα”, αλλά η πτώση είναι μεγάλη.

Για την ακρίβεια τον Δεκέμβριο του 2018 η Huawei είχε μερίδιο 29,9% στην Ελληνική αγορά. Στην συνέχεια τον Ιανουάριο έπεσε στο 28,5% και τον Φεβρουάριο σημειώνει μεγάλη πτώση και πέφτει στο 24,8%!

Huawei Nova 3i Χαρακτηριστικά

Η Samusng κέρδισε το χαμένο έδαφος;

Μέχρι και οι fans της Huawei εκ πρώτης όψεως φαίνεται να αλλάζουν γνώμη και τους πρώτους 2 μήνες του έτους επέλεξαν κινητά Samsung και Xiaomi.

Κουπόνι για Xiaomi Mi 9 403€

Η Samsung είναι πρώτη με ποσοστό 33,2% από 31,7% που ήταν τον Ιανουάριο και 27,7% τον Δεκέμβριο. Η θετική πορεία της Samsung είναι αξιοθαύμαστη και δικαιολογείται αφού τους τελευταίους μήνες έφερε στην αγορά αξιόλογα κινητά σε λογικές τιμές και μάλιστα χωρίς “εθνικισμούς” φορώντας chipset της Qualcomm τα οποία είναι πιο αποδεχτά από τους χρήστες. Η Huawei από την άλλη ακολουθεί πιο “στενόμυαλη” τακτική και φοράει σχεδόν αποκλειστικά δικά της chipset.

καλύτερα κινητά στην Ελλάδα

Top 3 κατασκευαστών στην Ελλάδα για τον Φεβρουάριο 2019

  • Samsung: 33,2%
  • Huawei: 24,8%
  • Xiaomi: 13,7%
Μεγάλη πτώση για την Huawei και αύξηση για τη Samsung, Nokia & Xiaomi; 1

Xiaomi & Nokia

Η Xiaomi φαίνεται να κερδίζει αργά και σταθερά έδαφος και από το 11% περίπου κατάφερε να φτάσει στο 13,7%! Από την άλλη η Nokia φαίνεται να έχει αρκετά πιο μειωμένες πωλήσεις φέτος σε σύγκριση με πέρυσι και πλέον βρίσκεται πιο χαμηλά από το 2%.

Κουπόνι για Xiaomi Mi 9 SE 278€

Κρίμα για την Nokia αφού τα κινητά της αξίζουν όντως την προσοχή του κοινού χωρίς όμως να το καταφέρνει, αφού το marketing της Nokia στην Ελλάδα ήταν από την αρχή αναποτελεσματικό.

Leave a Reply