Δυστυχώς η εφαρμογή έχει σταματήσει: Τι κάνεις αν δεις αυτό το μήνυμα

Συνοπτική περιγραφή οδηγού:

  • Αν κάποια εφαρμογή κολλάει, τερματίζει ή σταματάει να αποκρίνεται από μόνη της τότε δοκίμασε τις παρακάτω λύσεις.
  • Ισχύει για όλες τις εφαρμογές, είτε πρόκειται για την εφαρμογή της κάμερας, του Google Play Store ή οποιαδήποτε άλλη εφαρμογή.
η εφαρμογή διακόπτεται επανειλημμένα

Είναι μια ειδοποίηση την οποία μπορεί να έχεις συναντήσει αρκετές φορές με τις εφαρμογές του Android smartphone σου. Έτσι, αποφασίσαμε να συντάξουμε έναν οδηγό για αρχάριους χρήστες, ο οποίος θα εξηγεί με απλά Ελληνικά τι κάνουμε σε αυτήν την περίπτωση.

Τέτοιου είδους ειδοποιήσεις λαμβάνονται όταν, ενώ χρησιμοποιείς μια εφαρμογή, αυτή κλείσει ξαφνικά. Το πρόβλημα εμφανίζεται συχνότερα στις εφαρμογές των επαφών, της γκαλερί και των εφαρμογών του launcher. Η διαδικασία επιδιόρθωσης του προβλήματος είναι πάντα ίδια.

“Η εφαρμογή διακόπτεται επανειλημμένα”, λύση:

  • Ανοίγεις τις ρυθμίσεις στο smartphone σου
  • Στη συνέχεια, πήγαινε στην ενότητα Εφαρμογές
  • Βρες την εφαρμογή που προκαλεί προβλήματα και πίεσε πάνω σε αυτή
  • Εκεί θα βρεις τις επιλογές εκκαθάρισης δεδομένων και εκκαθάρισης cache (κρυφή μνήμη).
Η εφαρμογή σταματάει να λειτουργεί

Η επιλογή της εκκαθάρισης της cache είναι εκείνη από την οποία θα πρέπει να ξεκινήσεις. Θα απαλλάξει τη συσκευή σου από αποθηκευμένα δεδομένα της εφαρμογής, που το σύστημα του Android έχει αποθηκεύσει για να εκκινεί πιο γρήγορα την κάθε εφαρμογή. Η επιλογή αυτή της εκκαθάρισης σημαίνει ότι η εφαρμογή μπορεί να ανοίγει λίγο πιο αργά πλέον, ωστόσο όμως το πρόβλημα μπορεί να λυθεί.

Η επιλογή της εκκαθάρισης των δεδομένων, θα διαγράψει όλα τα δεδομένα της εφαρμογής, ρυθμίσεις, αρχεία, λογαριασμούς που έχεις συνδέσει σε αυτήν την εφαρμογή, οπότε θα πρέπει να την χρησιμοποιήσεις ως τελευταία λύση.

Έλεγξε κάρτα SD

Αν δεν χρησιμοποιείς μια κάρτα μνήμης, αγνόησε το συγκεκριμένο βήμα.

Έλεγξε και την κάρτα SD σου. Αν αυτή έχει χαλάσει ή υπολειτουργεί, τότε οι εφαρμογές που γράφουν δεδομένα σε αυτήν είναι πιθανό να αντιμετωπίσουν αυτό το πρόβλημα. Για να ελέγξεις αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο, απλά αφαίρεσε την κάρτα μνήμης και άνοιξε την εφαρμογή η οποία είχε ξαφνικά σταματήσει να λειτουργεί. Αν τότε το πρόβλημα λυθεί, τότε μάλλον θα πρέπει να αγοράσεις μια νέα κάρτα.

Soft reset ή επανεκκίνηση

Είναι ένας ακόμη παράγοντας που μπορεί να φταίει. Αν έχεις αφήσει το smartphone σου ανοιχτό για μεγάλο χρονικό διάστημα, μια απλή επανεκκίνηση της συσκευής, μπορεί να διορθώσει το πρόβλημα.

Factory reset – Επαναφορά εργοστασιακών δεδομένων 

Αν όλα τα παραπάνω δεν δουλέψουν, τότε η λύση της επαναφοράς εργοστασιακών δεδομένων είναι εκείνη στην οποία θα πρέπει να καταφύγεις. Να θυμάσαι όμως, τα δεδομένα σου θα διαγραφούν, για αυτό θα πρέπει να πάρεις οπωσδήποτε ένα backup.

η εφαρμογή τερματίστηκε

Στην περίπτωση που η εφαρμογή που δεν λειτουργεί είναι το Google Play:

  • Κάνε εκκαθάριση της cache (δες παραπάνω πως γίνεται)
  • Διέγραψε τα δεδομένα της εφαρμογής (δες παραπάνω πως γίνεται)
  • Απεγκατέστησε τυχόν updates του Google Play

Τα ίδια βήματα ισχύουν και για την εφαρμογή Google Play Services.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

6 Σχόλια

  1. Καλημέρα…δε μ αφήνει να κάνω τπτ από τα παραπάνω γιατί βγάζει συνέχεια αυτό το μνμ “Δυστυχώς η εφαρμογή Power Saver έχει σταματήσει”
    OK
    Παρολου που κατάφερα κ έκανα reboot το εμφανίζει πάλι. Ευχαριστώ
    Υ.γ. πρόκειται για κινητό Leagoo

  2. Σε οποια εφαρμογη και να βρισκομαι ανα πυκνα διαστγηματα ενα ασπρο πλαισιο πεταγετε το οποιο γραφει οτι οι υπηρεσιες google play διακοπηκαν.Η επαναφορα εργοστασιακων ρυθμισεω ειναι μονοδρομος;

  3. Εμένα τώρα τελευταία, μου βγάζει συνέχεια στα καλά καθούμενα αυτό το μήνυμα, συνήθως όποτε μπαίνω σ’ ένα παιχνίδι που έχω κατεβάσει από κει. Κι έχω κάνει διαγραφή προσωρινής μνήμης, έκανα αναγκαστική διακοπή, κατάργηση εγκατάστασης ενημερώσεων και αργότερα απενεργοποίησα τη συσκευή και την ξανάνοιξα, αλλά πάλι τα ίδια μου δείχνει! Τι άλλο να κάνω;! Αν έχει κάποιος μια πρότερη λύση, ας μου την πει.

  4. εμενα μου το κανει συχνα αυτο στο μεσεντζερ και φτιαχνει με μια επανεκκινηση.

  5. πέρα απο το πρώτο (clear cache/clear data) τα άλλα ΔΕΝ τα κάνετέ. Για όνομα του Θεού δεν είναι λύση τα υπόλοιπα. Χειρότερα θα γίνουν.