Βλάβη στο ίντερνετ; Δικαιούσαι δωρεάν GB
Κατά καιρούς οι εταιρίες τηλεπικοινωνιών αντιμετωπίζουν διάφορα προβλήματα τα οποία αυτομάτως και σχεδόν στιγμιαία γίνονται και δικά μας. Αυτό γιατί μπορεί να δουλεύεις από το σπίτι και όχι μόνο.
Ευτυχώς σε αυτές τις περιπτώσεις οι εταιρίες, τουλάχιστον τις πιο πολλές φορές δείχνουν κατανόηση. Σήμερα για παράδειγμα η Cosmote αντιμετωπίζει πρόβλημα και χιλιάδες χρήστες στην Αττική δεν έχουν όχι μόνο ίντερνετ, αλλά ούτε καν σταθερό τηλέφωνο.

Δωρεάν MB – Data σε περίπτωση βλάβης
Αφού επηρέασε και μένα το πρόβλημα πήρα τηλέφωνο τον δωρεάν αριθμό δήλωσης βλάβης OTE και δήλωσα την βλάβη, αφού φυσικά πρώτα επιβεβαιώθηκε και από την τεχνική υποστήριξη. Αν δεν θες να καλέσεις τον δωρεάν αριθμό εξυπηρέτησης πελατών κάλεσε στο 13888.
Στην συνέχεια ζήτησα να μου προστεθούν δωρεάν δεδομένα στο κινητό μου ώστε να μπορώ να συνδεθώ στο ίντερνετ αφού το πρόβλημα δεν λύθηκε άμεσα. Η υπάλληλος δεν δίστασε ούτε στιγμή και πρόσθεσε στο κινητό μου 10GB δωρεάν για 1 μήνα ώστε με tethering HotSpot να μπορώ να συνδέσω έστω τον υπολογιστή. Μάλιστα αν η βλάβη δεν έχει επιλυθεί μου είπε να επικοινωνήσω πάλι μαζί τους για να προσθέσουν περισσότερα αν τα καταναλώσω.
Αν και δεν έχω δοκιμάσει το παραπάνω με άλλη εταιρία εκτός από την Cosmote, είμαι σχεδόν βέβαιος πως αντίστοιχη αντιμετώπιση θα έχουν Wind και Vodafone. Αν και εσύ έχεις βλάβη μη διαστάσεις να ζητήσεις το ίδιο ώστε να μην επηρεαστεί αρνητικά η καθημερινότητα σου.